SVE VIŠE LJUDI SE ZABAVLJA: Gaming je na prvom mjestu | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

SVE VIŠE LJUDI SE ZABAVLJA: Gaming je na prvom mjestu

"Gaming je najdinamičnija i najuzbudljivija kategorija zabave na svim današnjim platformama"

 Gaming (2).jpg Izvor: Shutterstock

Kada je FTC objavio svoju odluku s pokušajem blokiranja Microsoftove uspješne akvizicije Activision Blizzarda Microsoft je odmah jasno dao do znanja da nema namjeru odustati od ugovora bez borbe.

"I dalje vjerujemo da će naš dogovor o preuzimanju Activision Blizzarda proširiti konkurenciju i stvoriti više prilika za igrače i programere igara", tweetao je Brad Smith, potpredsjednik i predsjednik Microsofta prije nego što je dodao ono što gotovo zvuči kao prijetnja:

"Iako vjerujemo da dajemo priliku miru imamo potpuno povjerenje u naš slučaj i iskoristit ćemo priliku da ga prezentiramo na sudu."

Zašto Microsoft toliko želi povećati svoj ionako popriličan dio gaming kolača, pita se Statista? Naposljetku, ugovor s Activision Blizzardom bio bi Microsoftova treća više milijardi dolara vrijedna akvizicija neke tvrtke za video igre nakon kupnje Mojanga za 2,5 milijardi dolara 2014. i ZeniMax Media za 7,5 milijardi dolara 2020. godine.

"Gaming je najdinamičnija i najuzbudljivija kategorija zabave na svim današnjim platformama", rekao je Satya Nadella, izvršni direktor Microsofta u službenoj objavi tvrtke o ugovoru s Activisionom u siječnju 2022.

 Satya Nadella, Microsoft.jpg
Satya Nadella, Microsoft
Izvor: Shutterstock

Nadella je u pravu u svojoj procjeni. Prema podacima iz Newzooa, igrači diljem svijeta potrošili su više od 192 milijardi dolara na računalne, video i mobilne igre tijekom prošle 2021. godine, daleko nadmašujući ostale kategorije zabave kao što su knjige, filmska zabava ili snimljena glazba prema procjenama Statista, Motion Picture Association i IFPI.

Na knjige je, uključujući tiskane i e-knjige, potrošeno 120 milijardi USD, na filmsku zabavu (kod kuće i u kinu) 99,7 milijardi američkih dolara dok je za glazbu (u digitalnom i fizičkom obliku) potrošeno 25,9 milijardi dolara.

 Samsung Gaming Hub (2).jpg Izvor: Samsung

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI