Još uvijek je to jedan od najpopularnijih kanala komunikacije
Globalno istraživanje koje je proveo Infobip, na osnovi podataka iz 153 milijarde komunikacijskih interakcija na tvrtkinoj platformi, pokazuju važnu ulogu SMS-a u ostvarivanju interakcije između kompanija i njihovih korisnika na globalnoj razini.
U 2021. godini u Hrvatskoj je 4.402.213 korisnika poslalo 1.272.206.851 SMS poruka dok je u godini prije poslano 15 posto manje odnosno 1.496.629.348 poruka. Pad slanja doživljava i nekadašnji nasljednik SMS poruka (od 2001. godine) – MMS poruke su u 2021. godini, prema podacima HAKOM-a, poslane 8.935.785 puta, što je pad od 13,1 posto u odnosu na 2020. godinu kada je poslano 10.282.994 MMS poruka.
SMS se kroz tri desetljeća razvio od osobne platforme za slanje poruka do ključnog alata za komunikaciju između brendova i kupaca. Prema Infobipovoj analizi, SMS bilježi rast korištenja od čak 75 posto u 2022., u usporedbi s prošlom godinom.
Uz najviše stope otvaranja i povrata na ulaganja, Infobipova analiza pokazuje da kompanije i brendovi nastavljaju koristiti SMS za obavještavanje korisnika, ali i sigurnosna rješenja kao što je dvofaktorska autentifikacija (2FA). Koliko je SMS i dalje značajan za brendove pokazuje i činjenica da je čak 16 posto ukupnih marketinških interakcija ostvareno upravo preko tog kanala.
Izvor: ShutterstockBrojni sektori i dalje se oslanjaju na SMS. Primjerice u sektoru bankarstva i financija tvrtke koriste SMS za pravodobno obavještavanje korisnika, u maloprodaji i e-commerce području brendovi SMS najčešće koriste za automatizaciju maloprodajnog marketinga dok se telekomi oslanjaju na SMS za pouzdanu i sigurnu razmjenu poruka s međunarodnom bazom korisnika.