UŠLE SU U 31. GODINU: Koliko su SMS poruke (još uvijek) popularne? | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

UŠLE SU U 31. GODINU: Koliko su SMS poruke (još uvijek) popularne?

Autor Krunoslav Ćosić

Još uvijek je to jedan od najpopularnijih kanala komunikacije

 Prva-SMS-poruka-Nokia-8210-1-990x556.jpg Izvor: Krunoslav Ćosić

Globalno istraživanje koje je proveo Infobip, na osnovi podataka iz 153 milijarde komunikacijskih interakcija na tvrtkinoj platformi, pokazuju važnu ulogu SMS-a u ostvarivanju interakcije između kompanija i njihovih korisnika na globalnoj razini.

U 2021. godini u Hrvatskoj je 4.402.213 korisnika poslalo 1.272.206.851 SMS poruka dok je u godini prije poslano 15 posto manje odnosno 1.496.629.348 poruka. Pad slanja doživljava i nekadašnji nasljednik SMS poruka (od 2001. godine) – MMS poruke su u 2021. godini, prema podacima HAKOM-a, poslane 8.935.785 puta, što je pad od 13,1 posto u odnosu na 2020. godinu kada je poslano 10.282.994 MMS poruka.

 handygebuehren;smartphones;funktechnik;communicate;hände;communication;datenuebertragung;handies;dialog;handytarife;short message service;gsm-telefon;handys;handymarken;with;cellphone;the;wortlose kommunikation;phone;mobiltelefone;haende;signale;wortlos;mobile;people;two;handykosten;beziehung;telefonieren;verbindung;netzbetreiber;handyanbieter;verschlüsselt;funkstille;mobile phone;gespräch;notruf;technology;datenübertragung;kommunikation;sms;gebuehren;handy;mitteilung;kurznachrichten;handygebühren;übertragung;funker;natel;kommunikationssperre;markenh;wortlose ko;alamyunknown;NOT_EDITORIAL_ONLY Izvor: Profimedia

SMS se kroz tri desetljeća razvio od osobne platforme za slanje poruka do ključnog alata za komunikaciju između brendova i kupaca. Prema Infobipovoj analizi, SMS bilježi rast korištenja od čak 75 posto u 2022., u usporedbi s prošlom godinom.

Uz najviše stope otvaranja i povrata na ulaganja, Infobipova analiza pokazuje da kompanije i brendovi nastavljaju koristiti SMS za obavještavanje korisnika, ali i sigurnosna rješenja kao što je dvofaktorska autentifikacija (2FA). Koliko je SMS i dalje značajan za brendove pokazuje i činjenica da je čak 16 posto ukupnih marketinških interakcija ostvareno upravo preko tog kanala.

 SMS poruke pametni telefon (1).jpg Izvor: Shutterstock

Brojni sektori i dalje se oslanjaju na SMS. Primjerice u sektoru bankarstva i financija tvrtke koriste SMS za pravodobno obavještavanje korisnika, u maloprodaji i e-commerce području brendovi SMS najčešće koriste za automatizaciju maloprodajnog marketinga dok se telekomi oslanjaju na SMS za pouzdanu i sigurnu razmjenu poruka s međunarodnom bazom korisnika.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI