Nadolazeća kriza i trendovi koji nas očekuju u idućoj godini | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

Nadolazeća kriza i trendovi koji nas očekuju u idućoj godini

Autor Krunoslav Ćosić

Tvrtke su pred izazovom održavanja i unapređenja zadovoljstva klijenata

 BE-terna 2022 Marko Derca.jpg Izvor: MARIO PAVLOVIC/Mario Pavlovic

Tesla nije otporna na izazove budućnosti kao što nisu bili ni nekadašnji tržišni lideri Nokia, Blackberry i Kodak, poruka je konferencije BE-terna koja je održana u Zagrebu. Program ovogodišnje konferencije, koja se održava pod nazivom „CX, Business and Tech“, objedinjuje zanimljiva predavanja s fokusom na klijente kao ključ uspješnosti poslovanja.

Više od 150 rukovoditelja i donositelja poslovnih odluka iz raznih poduzeća i industrija okupilo se kako bi proširili znanje o digitalnoj transformaciji, tehnologiji i budućim trendovima. Klijenti su sve bolje informirani čime rastu i njihova očekivanja, digitalizira se poslovanje i načini kupnje, što su samo neki od razloga zašto je zadovoljstvo klijenata poslovni imperativ već neko vrijeme.

11. po redu konferencija BE-terna se bavi trendovima koji nas očekuju u idućoj godini, nadolazećom krizom kao izazovom održavanja i unapređenja zadovoljstva klijenata, povezanosti iskustava klijenata sa iskustvom zaposlenika i brojnim drugim zanimljivim poslovnim temama.

 BE-terna 2022 Kresimir Mlinaric 2.jpg
Krešimir Mlinarić
Izvor: MARIO PAVLOVIC/Mario Pavlovic

U uvodnom izlaganju je Krešimir Mlinarić, direktor BE-terne u Hrvatskoj, naglasio kako je danas puno lakše ući na nova tržišta, zbog činjenice kako su nam dostupne sve vrste sirovina, što omogućuje da kvaliteta bude sve sličnija, a jedan je od glavnih diferencijatora postaje korisničko iskustvo.

Mlinarić je spomenuo rezultate globalnog istraživanja provedenog na bazi od 15.000 ispitanika, u kojem 73% ispitanika uzima korisničko iskustvo kao jedan od bitnijih faktora, a 43% njih je spremno platiti višu cijenu proizvoda ili usluge. 74% ispitanika istraživanja van SAD očekuje i želi više ljudske interakcije u korisničkom iskustvu (u SAD čak 82% ispitanika). Ljudski faktor je nezamjenjiv, a korisničko iskustvo sljedeće konkurentsko bojno polje.

 BE-terna 2022 Vikas Tibrewala 1.jpg
Vikas Tibrewala
Izvor: MARIO PAVLOVIC/Mario Pavlovic

Vikas Tibrewala, izvanredni profesor menadžmenta pri IMD, Lausanne te bliski suradnik IEDC, Bled u svom se keynote izlaganju osvrnuo na stalne promjene čiji intenzitet, brzina i nepredvidivost nikad nisu bili snažniji, a u takvom okruženju mnoge tvrtke propadaju ili žive kao sjena svoje prethodne slave iako su prilike za uspjeh na njihovim tržištima veće nego ikad.

Kao jedan od najboljih pokušaja pripremanja tvrtki na izazove budućnosti Tibrewala navodi projekt proveden na IMD Lausanne, nazvan „The Center for Future Readiness“, koji organizacijama pomaže upravljati stvarnošću konstantnih disrupcija.

 BE-terna 2022 svi.jpg Izvor: MARIO PAVLOVIC/Mario Pavlovic

Ovaj projekt generira indikatore spremnosti za budućnost, koji mjere koliko su vodeći industrijski subjekti spremni za godine koje dolaze. Kao primjer Tibrewala navodi automobilsku industriju koja se utrkuje u prelasku s motora s unutarnjim izgaranjem na električna i hibridna vozila ili automobile bez vozača pokretane algoritmima.

Timberwala pokazuje usporedbu indikatora proizvođača automobilske industrije iz 2012, u kojem nema kompanije Tesla, iako je ona te godine proizvela Model S – Tibrewala kaže, iz razloga što je te godine bila mali, beznačajni konkurent tadašnjim automobilskim gigantima.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI