Otkrivamo razloge neuspjeha Googleove usluge igranja u oblaku
Manje od tri godine nakon lansiranja u studenom 2019. Google gasi svoju uslugu igranja u oblaku Stadia. Unatoč tome što je stigla točno na vrijeme za procvat videoigara koji je pokrenula pandemija Covid-19, usluga nikada nije postala popularna među potrošačima jer igranje u oblaku tek treba postići svoj puni potencijal.
Prema nalazima Statistinog Globalnog istraživanja potrošača Stadia je zaostajala za drugim uslugama pretplate na igre u pogledu prepoznavanja i korištenja. Na uzorku od 1244 odraslih Amerikanaca ispitanih između ožujka i srpnja 2022. samo 29 posto ispitanih čulo je za Stadiju.
Samo je 3 posto njih koristilo uslugu u posljednjih 12 mjeseci. To je daleko od tradicionalnijih pretplata na PlayStation Plus i Xbox Game Pass, s kojima je bilo upoznato 63 posto ispitanika. Za Apple Arcade zna 43 posto, a za Amazon Luna 23 posto ispitanika. Apple Arcade koristilo je 11 posto, a Amazon Luna 5 posto.
Iako je Stadijin pristup streamingu igara za potrošače izgrađen na snažnim tehnološkim temeljima, nije zadobio privlačnost kod korisnika koju su očekivali pa je Google donio tešku odluku da počne ukidati streaming uslugu Stadia.
U hvalevrijednoj gesti zahvalnosti prema prvim korisnicima i korisnicima Stadije Google će vratiti novac za sve kupnje Stadia hardvera putem Google Storea kao i za sve kupnje igara i dodataka putem Stadia storea.
Izvor: Stadia