TOKSIČNO PONAŠANJE I SEKSIZAM: Koliko je gaming zajednica otrovna? | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

TOKSIČNO PONAŠANJE I SEKSIZAM: Koliko je gaming zajednica otrovna?

Autor Ivan Vukić

Gamergate je otkrio stvari koje se ne vide na prvi pogled

 Gaming uznemiravanje djevojka (2).jpg Izvor: Shutterstock

Razmjeri toksičnosti odnosno otrovnosti unutar svijeta igara izašli su na vidjelo s 'Gamergateom' još 2014. godine kada su brojne igračice istupile o tome kako su bile izložene dugotrajnoj kampanji uznemiravanja, maltretiranja pa čak i prijetnji smrću od drugih online korisnika. Svijet mizoginije, ljutnje i predrasuda postao je jasan svima.

Prošlo je od tada osam godina kasnije, a toksično ponašanje još uvijek nije iskorijenjeno na internetu. Podaci iz Globalne ankete potrošača (GCS) tvrtke Statista pokazuju da gotovo jedan od pet igrača u SAD-u kaže da su toksično ponašanje i seksizam problemi unutar zajednice igrača danas.

 Gaming uznemiravanje djevojka (1).jpg Izvor: Shutterstock

Ali nisu sve vijesti loše. Na mnogo načina Gamergate je bio prekretnica za svijet igara potaknuvši od tada tvrtke koje se bave igrama na akciju da pokušaju učiniti online prostore sigurnijim i inkluzivnijim za svoje korisnike.

Uostalom, kao što nam je pandemija pokazala, virtualne veze također mogu biti snaga dobra, posebno kada djeluju na poticanje i poboljšanje izgradnje zajednice. To se odražava u najnovijim podacima GCS-a koji pokazuju da bi se gotovo polovica svih igrača u SAD-u smatrala dijelom online zajednice, bilo da se radi o forumu, poslužitelju, klanu, fanovima ili grupi za igru.

Istraživanje je također pokazalo da je 18 posto ispitanika reklo da se slaže s izjavom "Za mene je gaming kao zajednica" dok se 12 posto voli povezati s članovima svoje zajednice na događajima.

Kako bi zaštitili i održali kulturu pomoći i podrške velike većine klanova i poslužitelja tvrtke za igre i platforme za chat kao što je Discord sada potiču prakse kao što su jasne smjernice, aktivno upravljanje zajednicom i politika nulte tolerancije za neljubazno ponašanje.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI