Ericsson zna što bi moglo pogurati 5G prema korisnicima | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

Ericsson zna što bi moglo pogurati 5G prema korisnicima

Autor Krunoslav Ćosić

Nije tajna da je korisnicima 5G poprilično nezanimljiva tema i ne predstavlja im veliki benefit

 Djeca igranje igre.jpg Izvor: ADDICTIVE STOCK CREATIVES / Alamy / Alamy / Profimedia

Prodavači pametnih telefona već se nekoliko godina muče s prodajom uređaja jer korisnici ne mijenjaju telefona svakih godini ili dvije. Ne osjećaju niti potrebu za inovacijama koje proizvođači omogućuju kroz telefone.

Smatralo se da će 5G biti razlog za promjenu telefona, ali nakon nekoliko godina postojanja na tržištu rezultati nisu baš pozitivni, iako se 5G daleko brže prihvaća nego 4G i 3G.

Igranje u oblaku (cloud gaming) ima potencijal biti jedan od razloga korištenja za korisnike koji će iskoristiti niske latencije i velike brzine 5G mreža, prenosi Mobile World Live, ali novo izvješće koje je izdao Ericssonov odjel za strateško savjetovanje inCode upozorava da sjevernoamerički mobilni operatori moraju isporučiti bolje usluge poput igranja na konzoli.

 Cloud gaming igranje u oblaku (1).jpg Izvor: Shutterstock

Izvješće navodi očekivanje da će igranje u oblaku doseći 99 milijuna 5G pretplatnika tijekom sljedećeg desetljeća u Sjevernoj Americi, dok će činiti približno 23 posto 5G pretplatnika.

Igre u oblaku oslobađaju igrače od kupnje i pohranjivanja igara i pokretanja istih na računalima ili konzolama s dovoljno jakim procesorom. Izvješće navodi da igranje u oblaku mijenja dinamiku distribucije sadržaja u industriji igara omogućujući igračima da igraju bilo gdje na svojim uređajima.

Igrači će imati koristi od niske latencije i rubnih računalnih mogućnosti 5G mreža operatora. U izvješću se navodi da 47 posto sjevernoameričkih igrača smatra smanjenje kašnjenja ključnim poboljšanjem povezivosti.

 Cloud gaming igranje u oblaku (2).jpg Izvor: Shutterstock

InCodeovo izvješće kaže da će 67 posto igrača u oblaku imati 5G uređaje u sljedećih pet godina, to će porasti na 100 posto prije kraja desetljeća, što je još jedan dokaz da bi igranje moglo dovesti do velike monetizacije za mobilne operatore.

U izvješću se navodi da je temeljno pitanje kako mobilni operateri unovčavaju igranje u oblaku na svojim 5G mrežama. Jedan odgovor leži u njihovoj sposobnosti da ponude višestruke, diferencirane usluge.

Korištenje simulacije uzorka tržišta u Sjevernoj Americi pretpostavlja da bi igrači u oblaku bili spremni platiti između 5,49 i 10,99 dolara više mjesečno za povezivanje koje jamči minimalne brzine i niske latencije, što bi rezultiralo 4-postotnim povećanjem ukupnih inkrementalnih prihoda od usluga do kraja desetljeća.

 Mobilna igra.jpg Izvor: Marvin Tolentino / Alamy / Alamy / Profimedia

InCodeova analiza tržišnih trendova igara pokazuje da je gotovo 80 posto igrača spremno platiti više za poboljšanu 5G povezanost povrh osnovnog mjesečnog računa. InCode simulacija procjenjuje da operatori mogu predvidjeti povećanje ukupnih prihoda od usluga od 4 posto do kraja desetljeća zbog mrežnih odsječaka temeljenih na igrama.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI