Nema dovoljno zaslona za toliko streamova! | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

Nema dovoljno zaslona za toliko streamova!

Autor Krunoslav Ćosić

Mnogima pretplata na jedan ili dva streaming servisa nije dovoljna

  Izvor: Pixabay

58 posto američkih pretplatnika video streaminga plaća pristup najmanje trima različitim uslugama, prema podacima objavljenim u najnovijem izvješću Nielsena o stanju tržišta. To je značajan porast u odnosu na samo 21 posto u 2019., pokazuju podaci koje prenosi Statista.

Sve veća fragmentacija tržišta streaminga u SAD-u, pri čemu Apple, Disney i HBO pokreću vlastite usluge, vjerojatno je pridonijela ovom trendu.

 Disney+ (1) Izvor: Beata Zawrzel/NurPhoto / Shutterstock Editorial / Profimedia

U 2019. otprilike dvije trećine američkih pretplatnika na streaming imalo je najviše pretplatu na dvije usluge streaminga kao što su Netflix, Amazon Prime Video ili Hulu. Netflix je posebno dominirao slikom u Sjedinjenim Državama, s 49 posto ispitanika u anketi YouGova provedenoj u travnju 2020. tvrdeći da je platforma bitna usluga za video streaming u usporedbi sa samo 31 i 22 posto koji isto misle o Amazon Prime Video i Hulu.

Potkraj 2019. na domaćem tržištu počeli su se pojavljivati glavni nositelji promjena. Dana 12. studenog Walt Disney Company pokrenula je svoju uslugu streaminga Disney+, koja je na kraju 2021. iznosila 130 milijuna pretplatnika.

Deset dana prije toga Apple je premijerno predstavio svoju Apple TV+ ponudu, a tijekom 2020. čelni ljudi Comcast i WarnerMedia pridružili su se s Peacock odnosno HBO Max.

 HBO Max (7).jpg Izvor: HBO

Ovo mnoštvo pružatelja usluga s poznatim brendovima, u kombinaciji s pandemijom koronavirusa koja je mnoge stanovnike SAD-a zatvorila u zatvorene prostore tijekom posljednje dvije godine, najvjerojatnije je uzrok sve većem broju korisnika usluge streaminga koji diverzificiraju svoje pretplate.

Prikladno, više od četvrtine ispitanika u anketi izjavilo je da plaća više od pet usluga video streaminga istovremeno. Malo je vjerojatno da će se ova brojka uskoro promijeniti. Samo jedan od dvadeset sudionika Nielsenove ankete osjećao se negativno o svojim iskustvima sa streamingom, a 69 posto ih je reklo da nisu otkazali nijednu pretplatu u proteklih dvanaest mjeseci.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI