Usprkos odličnim naslovima i pristupu bez dodatne naknade
Nakon odličnih rezultata koje je Netflix zabilježio tijekom pandemije ove godine je uslijedilo otrežnjenje odnosno pad broja pretplatnika - po prvi put. Još prije trenutne krize Netflix je uvelike razmišljao o nekim novitetima kojima bi zadržali korisnike i nakon što prođe početni entuzijazam oko određene serije ili filma.
Jedna od tih novosti je i ulazak na tržište video igara, a kompanija je kao glavne konkurente za slobodno vrijeme korisnika izdvojila TikTok i Epic Games. Prve igre su korisnicima postale dostupne još prošlog studenog, a sada je njihov broj narastao na 24 naslova. Netflix planira taj broj udvostručiti kako bi povećao angažman i broj gejmera jer trenutne brojke nisu ohrabrujuće.
Preciznije, u odnosu na ukupan broj pretplatnika (oko 221 milijun) udio onih koji igraju igre putem ove platforme je manji od 1%. Do sada su ponuđene igre preuzete nešto više od 23 milijuna puta, a prosječan broj dnevnih korisnika iznosi 1,7 milijuna.
Netflix je svjestan ovih podataka te je izvršni operativni direktor kompanije Greg Peters prošle godine rekao kako su godinama daleko od trenutka u kojem će imati veći značaj na tržištu odnosno kada će i igre, a ne samo serije i filmovi, privući i zadržati korisnike na platformi.
Među primjerima takvih igara s kojima žele privući i zadržati korisnike nalazi se Stranger Things koja je već dostupna dok uskoro stiže i igra Queen's Gambit Chess temeljena na veoma popularnoj seriji koja je prije dvije godine bila veliki hit na ovom servisu.