Uz dostizanje nove publike Instagram omogućuje i plaćanja u chatu
Instagram Reels zabavan je način za ispričati svoju priču ili priču svoje marke kako bi vas otkrila nova publika. Reels je Instagramov najbrže rastući format i važan dio Instagrama jer sve više ljudi gleda Reels kako bi se zabavili, produbili svoje interese ili otkrili nove poslove.
Tvrtke od sada mogu poboljšati svoje Reels objave unutar aplikacije Instagram kako bi ih pretvorile u oglase za priliku da dosegnu novu publiku i potaknu više angažmana. Boosted Reels pojavit će se u feedu, pričama, kartici Reels i stranici za istraživanje kako bi pomogli novim kupcima da pronađu vašu marku.
Da bi ispunjavali uvjete za „boostanje“ unutar aplikacije Instagram, Reels mora biti kraći od 60 sekundi i imati omjer 9:16, što znači da se snima okomito i ima format preko cijelog zaslona. U ovom trenutku Reels koji koriste IP treće strane - kao što su glazba zaštićena autorskim pravima, GIF-ovi, interaktivne naljepnice ili filtri kamere u kolutu - ne ispunjavaju uvjete za boostanje kao ni Reels koji se dijele na Facebooku.
Možete poboljšati svoje Reels objave tako da pronađete reel u svojoj mreži u profilu i dodirnete Boost Post. Nakon što pokrenete svoj oglas ne zaboravite provjeriti svoje Uvide (Insights) kako biste saznali koji su oglasi doveli do najvećeg angažmana.
Instagram kroz najnovije ažuriranje omogućuje opciju kupnje stvari direktno u chatu. Ovo funkcionira za kupnju proizvoda od strane "kvalificiranih malih tvrtki" koje će potvrditi vašu narudžbu, napraviti zahtjev za plaćanje i prihvatiti plaćanje unutar chata.
Chat zapravo ne mijenja svoj izgled do trenutka kada prodavač napravi zahtjev za plaćanje, kada se kupcu pojavljuje prozorčić koji prikazuje osnovne informacije o plaćanju u kojem će unijeti svoje podatke s bankovne kartice.
Izvor: MetaMeta, matična kompanija, želi da iskustvo korisnika na platformi Instagram bude što bolje te će uvođenje nove funkcije, koja je gotovo i neprimjetna, olakšati kupnju stvari. Ovo je samo jedna u nizu novosti koje je Instagram omogućio. Nedavno je platforma potpuno promijenila svoj izgled, samo nekoliko dana nakon što su objavili da će skenirati lica korisnika kako bi na taj način provjerili odnosno potvrdili njihovu starost.