JAMES WEBB TELESKOP: Večeras stiže dugoočekivana prva slika | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

JAMES WEBB TELESKOP: Večeras stiže dugoočekivana prva slika

Autor Smartlife

Ne propustite jednu, ali vrijednu sliku koju će otkriti Joe Biden, američki predsjednik

James Webb teleskop (1).jpg Izvor: NASA

NASA danas i sutra (11. i 12. srpnja 2022.) otkriva prve slike u boji koje je snimio moćni svemirski teleskop James Webb, poslan u svemir prije nešto više od pola godine. Počinje nova era znanosti koja bi mogla iz temelja transformirati astrofiziku i naše razumijevanje svemira.

Svemirski teleskop James Webb ima najveće zrcalo koje je ikada poslano u svemir, promjera više od šest metara, a izrađeno je od pozlaćenog berilija kako bi skupljalo infracrveno svjetlo. To je vrsta svjetlosti nevidljiva ljudskom oku te može putovati nevjerojatno velikim udaljenostima kroz svemir.

Teleskop bi trebao moći zaviriti u najdublje kutove svemira, skupljajući svjetlost s prvih zvijezda i galaksija koje su nastale neposredno nakon Velikog praska.

James Webb teleskop (3).jpg Izvor: NASA

Predsjednik Joe Biden imat će čast svijetu predstaviti prvu sliku, a to će učiniti večeras u 23 sata po našem vremenu, u direktnom prijenosu događaja koji je dostupan putem NASA-inog YouTube kanala NASA TV. NASA je samo potpalila znatiželju najavljujući ciljeve koji će biti prikazani, uključujući maglice Karina i NGC 3132, plinoviti egzoplanet WASP-96b i pogled na SMACS 0723 galaktičke klastere.

Samo odabrana grupa znanstvenika i administratora je do sada pogledala slike. "Ono što sam vidjela me je dirnulo, kao znanstvenika, kao inženjera i kao ljudsko biće", rekla je Pam Melroy iz agencije NASA.

Danas će biti objavljena samo jedna slika, ali NASA nije rekla koja. Prema prvim informacijama, ostale slike ćemo vidjeti sutra, a bit će dostupne odmah nakon objavljivanja na stranici NASA agencije.