MOBILNE IGRE: Uspon hypercasualaca | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

MOBILNE IGRE: Uspon hypercasualaca

Autor Ivan Vukić

Suprotno mnogim mišljenjima mobilne igre su strašan agregator novca

 hypercasual igra.jpg Izvor: Shutterstock

Igrači gaming konzola i osobnih računala još uvijek s prezirom gledaju na mobilno igranje, ali ono je izuzetno brzo postalo najvažniji segment videoigara u smislu prihoda i prepreka za ulazak u to područje.

U 2022. godini 51 posto od projiciranih 203 milijarde dolara prihoda od igara navodno će doći od pametnih telefona ili tableta, pokazuju podaci koje je prikupila tvrtka za istraživanje tržišta specijalizirana za videoigre - Newzoo. Među tim igrama jedna vrsta posebno je doživjela veliki napredak u svojoj popularnosti i korisničkoj bazi tijekom posljednjih nekoliko godina.

Newzoo u nedavnom izvješću ističe da još od 2018. godine hipercasual igre privlače sve više i više igrača. Tada je postojalo samo 14 aplikacija iz ove kategorije. Hypercasual igre su definirane kao jednostavne u smislu dizajna i mehanike, besplatne za igranje i često usmjerene na kratke, ali česte sesije igranja. Dospjele su tada među 100 najviše preuzimanih programa u Appleovim i Googleovim trgovinama mobilnih aplikacija.

 Flappy Bird.jpg
Flappy Bird
Izvor: flappybird.io

U 2019. godini u trgovinama je bilo 26 aplikacija, u 2020. godini bilo je 35 hipercasual aplikacija. Četiri godine kasnije taj se broj popeo na 36, što je povećanje od 157 posto. Zanimljivi primjeri ove vrste igre uključuju Flappy Bird, koja je objavljena 2013. i koju neki izvori navode kao prvu pravu hipercasual igru, te Helix Jump i Crossy Road.

U 2020. najunosniji žanrovi mobilnih igara bili su RPG (s procijenjenim prihodima od 22 milijarde USD), strategije (15 milijardi USD) i slagalice (9 milijardi USD). Ukupan broj mobilnih igrača procijenjen je na 2,7 milijardi u 2021. prema DFC Intelligenceu, od čega se 1,3 milijarde ljudi u azijskim zemljama igra na svojim pametnim telefonima i tabletima.

 Helix Jump.jpg
Helix Jump
Izvor: gamesnacks

 Crossy Road.jpg Izvor: Google Play Store

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI