RAZLOG JE TIKTOK: Facebook uvodi drastične promjene | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

RAZLOG JE TIKTOK: Facebook uvodi drastične promjene

Autor Smartlife

Facebook namjerava povući neke drastične poteze kako bi se spasili

 Facebook-Messenger.jpeg Izvor: Pexels

Spajaju se Facebook i Messenger, bit će opet jedna aplikacija kao nekada. Uspeh kompanije TikTok razlog je za zabrinutost u Facebooku, pokazuje to nedavno otkriveni interni memorandum u kojem se sugerira upravo to. Facebook planira povući drastičan potez i spojiti Facebook i Messenger aplikacije.

The Verge je objavio izvještaj o internom memorandumu do kojeg je došao. U okviru ovog memoranduma šef Tom Alison je vrlo jasno objasnio planove kompanije Facebook za renoviranje svog feeda kao i druge značajne promjene u samoj aplikaciji.

Brojne planirane promjene su najavljene u memorandumu i očigledno je kako strategija kompanije za nadmetanje s TikTokom više nisu samo Reels video snimke.

Očekuje se da će Facebook Feed „uravnotežiti povezani i nepovezani sadržaj“. To znači da će Facebook početi preporučivati više sadržaja u vašem feedu iz izvora s kojima niste povezani. I dalje ćete moći vidjeti postove svojih prijatelja i obitelji, ali ćete također vidjeti više sadržaja od entiteta s kojima niste povezani.

 Facebook Reels.jpg Izvor: Facebook

Iako se Messenger i Facebook trenutno koriste kao zasebne aplikacije, memorandum predlaže njihovo ponovno ujedinjenje kako bi se podržalo ono što nazivaju "dijeljenjem sadržaja temeljenom na porukama“.

Facebook i dalje daje prioritet Reels snimkama (Facebookov i Instagramov odgovor na kratke video snimke koji su TikTok učinili tako popularnim). Facebook planira "integrirati Reels u početnu stranicu, Watch sekciju i grupe“.

Zvuče li vam ove promjene funkcija poznato? Trebalo bi ako ste TikTok korisnik - to je očigledno i poanta. Iako se ne spominje TikTok po nazivu dopis pokazuje kako se Facebook ozbiljno fokusira kako bi ugrabio dio uspjeha kratkih video snimaka.

Vidjet ćemo hoće li rekonstrukcija Feeda i ponovno spajanje aplikacija Messenger i Facebook, promjene koja nevjerojatno podsjeća na TikTok Inbox, dati rezultate.

 Facebook Messenger 8.jpg Izvor: Mondo

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI