Što se događalo u pozadini razvoja igre, naročito u početku?
U Paradise Killeru glavni lik je Lady Love Dies, istražiteljica dovedena iz egzila kako bi istražila zločin te kako bi okončala sve zločine na bizarnom Rajskom otoku. U početku igre prikazuje se njezin dolazak na otok te upoznavanje igrača sa svijetom.
Otok je prilično velik i možete istražiti cijelu stvar, ali obično ne vidite razmjere onoga što ćete istražiti u igrama. Igrač će imati pogled iz ptičje perspektive na ogroman vidik koji je oduševljava, ali i povećava apetit za istraživanjem, stoji u opisu na PlayStation blogu.
Imajući to na umu, priča je trebala započeti dolaskom Lady Love Dies avionom, omogućujući igraču da vidi otok dok ga prelijeću. Zaželjeli su uvod kao što donosi početak u Bayonetti, što bi trebao biti pravi izazov. Za one koji ga nisu igrali, Bayonetta prikazuje igrača kako se bori s ogromnom vojskom anđeoskih nakaza na srušenoj katedrali koja se strmoglavi s neba. To je jedan od najboljih početaka igre koje je netko ikada napravio te stvarno ostavlja dojam.
Ipak, odustalo se od uvoda s dolaskom avionom, a priča se razvila na druge načine i donesena je odluka da će prognana Lady Love Dies biti u nekakvoj zatvorskoj ćeliji zvanoj Idle Lands, visoko iznad Rajskog otoka.
Izvor: PlaystationJedan od problema koji se morao riješiti bio je kako spustiti igrača na početku igre. Prva ideja je bila da vas Lydia pokupi svojim automobilom. Lydia vozi automobil koji može putovati kroz dimenzije pa bi bilo logično da nađe način kako da bude parkirana visoko na nebu u Idle Landsu.
Odustalo se i od toga pa igrač na početku igre mora skočiti iz Idle Lands. Pri tom padu igrač vidi cijeli otok te može odabrati mjesto na kojem će početi svoje istraživanje. Početak Paradise Killera uči igrača pravilima istraživanja i oduševljava ga otvorenim svijetom, ali što je najvažnije, iznenađuje ga.
Izvor: Playstation