Kako izgleda PlayStationov program darivanja igara?
Još u travnju 2020., s početkom pandemije COVID-19, Sony je pokrenuo inicijativu Play At Home kako bi pomogli ljudima da se zabave dok su kod kuće, u karanteni i izolaciji. Od tada je Sony predstavio četiri zasebne kampanje za poklanjanje PlayStation igara i dodataka kao i ekskluzivne ponude za njihove obožavatelje.
Kampanja Play At Home (igranje kod kuće) postigla je izvanredan uspjeh diljem svijeta. Igrači su iskoristili više od 60 milijuna igara iz ovog programa: 11 milijuna naslova PS VR i više od 30 milijuna igara Sonyjevih indie partnera.
Kao dio inicijative Play At Home igrači su otkupili više od 4 milijuna dodataka i dijelova sadržaja u igri za mnoge hit naslove PlayStationa. Evo sažetka različitih sadržaja koji su preuzeti kroz program Play At Home:
• travanj 2020.: Uncharted: The Nathan Drake Collection te igra Journey (u Njemačkoj i Kini Uncharted igra se zove Knack 2)
• ožujak/travanj 2021.: Ratchet & Clank, plus tri mjeseca dodatnog pristupa novim pretplatnicima na Funimation i Wakanim
• travanj/svibanj 2021: Horizon: Zero Dawn te 10 PS VR i indie naslova
• svibanj/lipanj 2021: Dodaci i sadržaj u igri za niz popularnih igara.