Kupci albuma u fizičkom obliku spašavaju stvar
I dok je ukupna prodaja albuma postupno opadala u Sjedinjenim Državama tijekom posljednjeg desetljeća kako se potrošnja glazbe prebacila na streaming usluge, vinilne ploče postale su popularne kao fizički token u digitalnom dobu.
Između 2007. i 2021. prodaja albuma u SAD-u pala je s 501 milijun na 109 milijuna, prema podacima MRC-a. Prodaja LP gramofonskih ploča u međuvremenu se popela s 2,5 milijuna na 41,7 milijuna, čime je vinil postao veliki pobjednik u doba streaminga (očito pored streaming usluga).
Prodaja CD-a naglo je pala tijekom proteklog desetljeća dok je doba digitalnih albuma prekinuto pojavom streaming usluga. Zanimljivo je da je prodaja LP-ja prošle godine nadmašila prodaju CD-a i digitalnih albuma, čineći vinilne ploče najpopularnijim formatom izvan streaming usluge, pokazuju podaci Statiste.
Iako je album posljednjih godina gubio na važnosti jer su streaming usluge potaknule slušanje glazbe s popisa pjesama (pojedinačne pjesme), neki obožavatelji glazbe još uvijek cijene rad koji su neki umjetnici uložili u stvaranje koherentnog umjetničkog djela.
Gledajući prodaju albuma, čini se da postoji značajno preklapanje između kupaca albuma i ljubitelja vinila. Bez napominjanja da je jedno bolje od drugog, slušanje albuma na vinilu je mnogima i dalje veće zadovoljstvo od streaminga pjesama. Ipak, postoji vrijeme i mjesto za oboje.