DATING SERVISI Gdje se ljubav traži online? | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

DATING SERVISI Gdje se ljubav traži online?

Autor Davor Dakić

Najveći dio prihoda ostvaruje se u kategoriji online datinga

 Online dating servis (1).jpg Izvor: Shutterstock

Aplikacije kao što je Tinder revolucionirale su način dogovaranja sastanaka za novu generaciju samaca koji mogu pronaći srodnu dušu. Kako se pronalaženje osoba za spojeve i buduće ljubavi teoretski čini lakšim nego ikad prije, ne čudi što je u današnje vrijeme „online“ postao najčešći način za upoznavanje ljudi.

U Statistinom izvješću „eServices Report 2021 - Dating Services“ stoji da su globalni prihodi na tržištu usluga za sastanke (dating services) u 2021. iznosili 8,2 milijarde dolara. Najveći dio prihoda ostvaruje se u kategoriji online datinga.

 Online dating servis (2).jpg Izvor: Shutterstock

Kada se globalno uspoređuju brojke, većina prihoda ostvaruje se u Europi - 1,8 milijardi dolara i u SAD-u u kojem je u 2021. ostvaren prihod od 1,6 milijardi dolara. Prihodi u Kini najmanji su u ovoj usporedbi te iznose 1,1 milijardu dolara u 2021. godini.

Što se tiče broja korisnika, Statista Global Consumer Survey otkriva da je država s najvećim udjelom samaca koji koriste ovu modernu metodu pronalaženja partnera Švedska. Tamo je 25 posto odraslih samaca reklo da koriste usluge online upoznavanja.

Sljedeći na listi je Brazil s 22 posto, a slijede Indonezija i Velika Britanija (po 20%), Francuska s 18 posto dok 15 posto usamljenih Amerikanaca ljubav traži preko online servisa. Isti postotak ih je i u Kini (15%), a na dnu liste su Južnokorejci (7%) i Rusi (4%).

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI