Najveći dio prihoda ostvaruje se u kategoriji online datinga

Aplikacije kao što je Tinder revolucionirale su način dogovaranja sastanaka za novu generaciju samaca koji mogu pronaći srodnu dušu. Kako se pronalaženje osoba za spojeve i buduće ljubavi teoretski čini lakšim nego ikad prije, ne čudi što je u današnje vrijeme „online“ postao najčešći način za upoznavanje ljudi.
U Statistinom izvješću „eServices Report 2021 - Dating Services“ stoji da su globalni prihodi na tržištu usluga za sastanke (dating services) u 2021. iznosili 8,2 milijarde dolara. Najveći dio prihoda ostvaruje se u kategoriji online datinga.

Kada se globalno uspoređuju brojke, većina prihoda ostvaruje se u Europi - 1,8 milijardi dolara i u SAD-u u kojem je u 2021. ostvaren prihod od 1,6 milijardi dolara. Prihodi u Kini najmanji su u ovoj usporedbi te iznose 1,1 milijardu dolara u 2021. godini.
Što se tiče broja korisnika, Statista Global Consumer Survey otkriva da je država s najvećim udjelom samaca koji koriste ovu modernu metodu pronalaženja partnera Švedska. Tamo je 25 posto odraslih samaca reklo da koriste usluge online upoznavanja.
Sljedeći na listi je Brazil s 22 posto, a slijede Indonezija i Velika Britanija (po 20%), Francuska s 18 posto dok 15 posto usamljenih Amerikanaca ljubav traži preko online servisa. Isti postotak ih je i u Kini (15%), a na dnu liste su Južnokorejci (7%) i Rusi (4%).