ISPORUKE XR (VR/AR) NAOČALA Porast će 10 puta | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

ISPORUKE XR (VR/AR) NAOČALA Porast će 10 puta

Autor Krunoslav Ćosić

Već se u ovoj 2022. godini očekuje nagli rast potražnje

 VR naočale (4).jpg Izvor: Darya Komarova / Alamy / Alamy / Profimedia

Potražnja za VR i AR naočalama za vritualnu i proširenu stvarnost do 2025. godine prijeći će 100 milijuna. Prije nekoliko godina isporuke su se brojile u nekoliko milijuna komada.

Predviđa se da će isporuke naočala za Extended Reality (XR) porasti oko 10 puta, s 11 milijuna jedinica u 2021. na 105 milijuna u 2025., prema najnovijoj Counterpoint Global XR (VR/AR) prognozi.

Interes za naočale za virtualnu stvarnost (VR) ubrzan je u 2020. i 2021. godini, prvenstveno zahvaljujući dobrim performansama Oculus Quest 2 u segmentu potrošača te DPVR-a i Pica u poslovnom segmentu.

 VR naocale virtual reality.jpg Izvor: Pixabay

Vjeruje se da će količina XR naočala početi značajno rasti 2022. jer će to biti godina za lansiranje najvećeg broja novih XR proizvoda, s ponudama iz serije Oculus Quest, Sony PlayStation VR2 i najiščekivanijih Apple AR naočala.

Oculus i Sony stvorili su veliku potražnju za svojim uređajima i izgradili dobru korisničku bazu za nadogradnje dok se Apple tek treba dokazati. Iako se ne sumnja u uspjeh jer kad Apple nešto predstavi onda je to znak da je tržište spremno za taj uređaj.

Komentirajući dinamiku tržišta, viši analitičar Karn Chauhan iz Counterpointa rekao je: “VR Standalone je postao tip uređaja koji se bira u segmentu igara prvenstveno zbog uspjeha Oculusovog Quest 2. Bežični faktor oblika je budućnost za XR slušalice. OEM-ovi i potrošači favoriziraju VR samostalne uređaje u odnosu na VR Tethered uređaje, što čini potonje relativno sporo rastućim faktorom oblika. Proširena stvarnost (AR) ima mali segment od 2016., uglavnom je opsluživala poslovni segment s proizvodima visokih specifikacija i visoke cijene. Malo je vjerojatno da će se to promijeniti u bliskoj budućnosti. Međutim, s obzirom da se očekuje da će Apple ući u segment AR Tethered očekujemo da će postati najbrže rastući i drugi najveći faktor oblika do 2025. To će katalizirati sudjelovanje mnogih drugih brendova, posebno OEM-a pametnih telefona.”

 VR naočale (1).jpg Izvor: Darya Komarova / Alamy / Alamy / Profimedia

Komentirajući regionalni učinak, viši analitičar iz Counterpointa Harmeet Singh Walia izjavio je: “Sjeverna Amerika će ostati najveće XR tržište, s obzirom na veličinu i napredak svojih potrošača i poslovnih korisnika. Ovu potražnju ispunit će najveći XR brendovi tog vremena kao što je Oculus i dugo očekivani novi igrači poput Applea. S druge strane se u Europi, unatoč tome što je trenutno glavno XR tržište s obzirom na veličinu srednje klase, očekuje relativno spor rast zbog ograničenja sadržaja koja su pogoršana nedostatkom zajedničkog jezika. Stoga se najbrži rast očekuje u Kini koja će imati koristi od ranog usvajanja 5G-a i zajedničkog jezika koji olakšava stvaranje sadržaja. Dio njegove potražnje ispunit će postojeći proizvođači originalne opreme kao što su DPVR i Pico te veliki kineski OEM-ovi pametnih telefona koji će slijediti Apple u XR segmentu u prvoj polovici ovog desetljeća.”

 Mark Zuckerberg.jpg Izvor: Shutterstock

Metaverse, nedavno najrazvikaniji pojam na internetu, zainteresirao je igrače industrije i potaknuo ih da počnu razvijati svoje verzije uređaja. Metaverse može biti katalizator za povećanje XR volumena u nadolazećim godinama budući da su XR uređaji glavno sučelje za Metaverse.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI