Samsung proširuje mogućnost samostalnog popravka na nova tržišta

Samsung Electronics dodao je niz novih europskih zemalja u svoju službenu shemu samostalnog popravka pametnih telefona, uz proširenje popisa podržanih uređaja kako bi uključio najnoviju generaciju sklopivih uređaja.
Među 30 novopokrivenih zemalja su Austrija, Hrvatska, Danska, Grčka, Norveška i Švicarska. One se pridružuju s nekoliko postojećih europskih tržišta, Južnoj Koreji, Meksiku, Brazilu i SAD-u u podršci popravka korisničkih uređaja prodajom setova i alata za obavljanje posla.
Samsung planira proširiti shemu kako bi pokrio niz uređaja koji prethodno nisu bili podržani tijekom sljedećeg mjeseca, uključujući svoju petu generaciju preklopnih i sklopivih uređaja, piše Mobile World Live. Po prvi će put korisnici moći popraviti Samsungove sklopive uređaje.

Ovaj potez dolazi tjedan dana nakon što je konkurentski Apple proširio vlastitu verziju kako bi uključio veći broj uređaja i zemalja. Od sada sami možete popraviti pokvarene i oštećene iPhone 15 i Mac modele, čime Apple proširuje svoj Self Service Repair na Hrvatsku i uvodi novi postupak dijagnostike.
Samopopravak također podržava niz drugih robnih marki, uključujući Google za njegove Pixel uređaje, HMD Global za neke modele Nokia i pionire održivih uređaja Fairphone.
Napori proizvođača da pomognu korisnicima pri popravku uređaja posljednjih godina uslijedili su nakon pritiska regulatora da poboljšaju vjerodajnice održivosti sektora potrošačkih uređaja i smanje e-otpad.