OTVORI SE, ZATVORI SE: Kampanja namijenjena mladima i pripadnicima generacije Z | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

OTVORI SE, ZATVORI SE: Kampanja namijenjena mladima i pripadnicima generacije Z

Autor Krunoslav Ćosić

Samsung Electronics pokrenuo je kampanju koja poziva na pristup svim izazovima s dozom optimizma

 Samsung_Z_Flip5_KV_HEART_A3_Portrait_HR.jpg Izvor: Samsung

Poziv na otvaranje za nova iskustva na zabavan i pozitivan način, a isto tako na zatvaranje za očekivanja drugih i stereotipe pristup je kojom se Samsung kroz kampanju „Otvori se, zatvori se“ obraća mladima i pripadnicima generacije Z.

Uobičajene prve asocijacije na generaciju Z su svakodnevno korištenje tehnologije i mobilnih uređaja, internet i život online. No, posebnost generacije Z je i u izražavanju svojih stavova, jedinstvenom stilu odijevanja te odupiranju očekivanjima drugih.

To je generacija koja uvijek ide naprijed, koja je svjesna, koja reagira i govori o temama koje su im važne i to najčešće u digitalnom svijetu. Novi Samsung Galaxy Z Flip5 pametni telefon služi kao odlična podrška u stvaranju sadržaja.

 Samsung_Z_Flip5_KV_DREAMS_A3_Landscape_HR.jpg Izvor: Samsung

Sklopljen, stane u svaku torbicu ili najmanji džep. Sa znatno većim vanjskim zaslonom pruža više opcija, bolje selfije te atraktivniji dizajn. Svojim personaliziranim značajkama omogućuje kreiranje vlastitog stila i olakšano izražavanje svojih misli, stavova i osjećaja na svakoj digitalnoj platformi, ali i u svakodnevnom životu.

Samsung kroz kampanju želi podsjetiti mlade da razmišljaju o novim prilikama, avanturama i izazovima, za koje je potrebno ostati otvoren, no i da je prihvatljivo reći „ne“ i biti zatvoren za ponašanja koje ne odgovaraju vlastitim vrijednostima.

Vrijeme je da se naglasak stavi na autentičnu komunikaciju, a Samsung svojim mobilnim uređajem Galaxy Z Flip5 simbolično predstavlja otvaranje-zatvaranje i fleksibilnost svakog pojedinca da se prilagodi, ali i da oblikuje svijet po svojoj mjeri.

Tijekom kampanje 26. rujna 2023. u sklopu Zagreb Design Weeka bit će otvorena Samsung Fashion POP UP trgovina. Svi posjetitelji mogu se pridružiti flip strani putem različitih Gen Z aktivacija te isprobati posebno dizajnirane modne dodatke za Galaxy Z Flip5 koje su izradili modni dizajneri Helen Kelen, Ira Rumora, Y/GIA, Klisab i Tina Spahija. Više informacija o kampanji potražite na poveznici.

 Samsung_Z_Flip5_KV_SLAY_A3_Landscape_HR.jpg Izvor: Samsung

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI