PHISHING Lažno predstavljanje i krađe identiteta poznatih brandova | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

PHISHING Lažno predstavljanje i krađe identiteta poznatih brandova

Autor Krunoslav Ćosić

Ovo su robne marke (brandovi) koji se najviše lažno predstavljaju pri krađi identiteta

  Izvor: Wong Sze Fei / Panthermedia / Profimedia

Phishing je jedan od najčešćih cyber napada, a cilja na pojedince i tvrtke. Prema Verizonovom izvješću, otprilike jedna trećina ostvarenih kršenja podataka uključivala je phishing aktivnosti, a phishing je bio ključan za 78 posto slučajeva cyber-špijunaže i "backdoors" instalaciju u mrežama.

Svi smo imali priliku dobiti e-poštu u kojoj piše: „Poštovani korisniče, kliknite na sljedeću vezu kako biste ažurirali podatke o plaćanju. U suprotnom će vaš račun biti onemogućen.”

 scam;phishing;scamming;email;dishonest;security;fraud;text;deceive;emails;smartphone;phone;cellphone;mobile;hands;hold;holding;alert;theft;crime;wireless;technology;fraudulent;password;swindle;trick;con;hustle;dupe;hoodwink;double-cross;rob;fleece;shaft;sting;exploit;apple;Apple ID;disabled;lies;lie;racket;diddle;touch screen;words;message;screen;inbox;mail;communication;NOT_EDITORIAL_ONLY Izvor: Josie Elias / Alamy / Alamy / Profimedia

Iako mnoge od tih e-poruka na prvi pogled izgledaju legitimne, uvijek ih treba detaljnije pogledati jer su e-mailovi sa sadržajem poput iznad navedenog najčešći pokušaji krađe identiteta.

Vjerojatno ste i sami dobili poruke u kojima se pošiljatelj pretvara da vam e-mail šalje s PayPala, Amazona i sličnih servisa. Milijuni ljudi nasjedaju na ovakve pokušaje krađe identiteta, osobito ljudi koji nisu odrasli koristeći internet.

 phishing;email;scam;phishing email;scam email;phishing scam;phishing and phone;phishing phone;mail;con;phone;iphone;fraud;alamyunknown;NOT_EDITORIAL_ONLY Izvor: True Images / Alamy / Alamy / Profimedia

Posljednjih godina phishing poruke postale su sofisticiranije, a neke od njih zaista je teško razlikovati od legitimnih. U mnogim slučajevima takvi napadi uključuju oponašanje poznate tvrtke/robne marke, što je praksa općenito poznata kao „krađa identiteta robne marke“.

Prema nedavnom izvješću Check Point Researcha (prenosi Statista), tehnološke tvrtke se najčešće pojavljuju u lažnim e-porukama, a Google, Amazon i WhatsApp su na vrhu liste lažnih marki.

Google i Amazon su na vrhu s udjelima od 13 posto, WhatsApp i Facebook imaju udio po 9 posto dok Microsoft koriste u 7 posto situacija. Outlook je zastupljen s 3 posto, a po 2 posto udjela imaju Netflix, Apple, Huawei i PayPal.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI