VELIKI PROBLEM ZA APPLE Kako smanjiti prikupljanje podataka o korisnicima | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

VELIKI PROBLEM ZA APPLE Kako smanjiti prikupljanje podataka o korisnicima

Autor Smartlife

Samo 16% iOS korisnika želi i dalje gledati reklame prilikom korištenja interneta i aplikacija

  Izvor: Facebook

Bez obzira jeste li aktivirali novu opciju za privatnost aplikacije i dalje prikupljaju vaše podatke. To je novi, veliki problem za kompaniju Apple i njezin novi alat za privatnost korisnika.

Apple bi uskoro mogao napraviti promjene koje se tiču opcije App Tracking Transparency (ATT) koja je došla s iOS 14.5. Uz pomoć ATT opcije korisnici mogu onemogućiti aplikacijama da ih prate uz pomoć IDFA (Identificaton for Advertisers), a ni programeri neće dobiti podatke s korisnikovog uređaja.

  Izvor: Apple

Posljednji podaci govore da je samo 16% iOS korisnika prihvatilo prikazivanje reklama prilikom korištenja interneta i aplikacija. Eric Seufert, konzultant za marketinšku strategiju, napominje kako mnoge aplikacije koriste "zaobilazne" načine kako bi identificirali one koji nisu prihvatili uvjete. Zahvaljujući njima, pojedine aplikacije skupljaju istu količinu informacija kao i prije plasiranja opcije ATT.

The Financial Times je imao pristup elektronskom e-mailu poslanog od strane jednog od autora aplikacija iz App Store trgovine, a u njemu stoji da i dalje mogu prikupiti do 95% podataka korisnika iOS uređaja tako što iskoriste IP adresu dobivenu s telefona i mreža koje koriste.

Ta je tehnika poznata kao fingerprinting, a Apple ju je zabranio. U tom mailu stoji da programeri "možda neće koristiti te podatke radi identifikacije uređaja".

Još jedno zaobilazno rješenje temelji se na "probabilističkim" metodama identifikacije korisnika, a mnogi vjeruju da ih Apple dozvoljava jer su bazirane na privremenim podacima umjesto na trajnom ID-u uređaja. Apple nije komentirao pitanje razlikuju li njihova pravila otiske prstiju i "vjerojatnost podudaranja", prenosi PhoneArena.

Alex Austin, CEO mobilne marketing platforme Branch, ističe kako "postaje jasno da je iOS 14.5 promocija za marketing umjesto stvarna inicijativa za privatnost". Sean O'Brien, osnivač laboratorija za privatnost na Yale University, kaže da Apple sam sebe tapša po leđima zbog svog novog sustava privatnosti te da promovira nove funkcije privatnosti iPhone uređaja, iako ih ne sprovodi u potpunosti.

Ovakvo nešto moglo bi Apple dovesti do novog sudskog spora: "Apple to možda otkrije težim putem, kao što je to Google uradio, ukoliko ta kompanija dobije tužbu zbog zavaravanja korisnika, kada je u pitanju privatnost", smatra Sean O'Brien dok Seufert smatra da je u neku ruku Apple suučesnik u prikupljanju podataka jer nisu ispravili takvo ponašanje aplikacija, iako su u više navrata istaknuli da je takvo poslovanje nedopustivo.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI