5 PRAKTIČNIH SAVJETA: Kako se zaštititi od spam poruka na Viberu | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

5 PRAKTIČNIH SAVJETA: Kako se zaštititi od spam poruka na Viberu

Autor Smartlife

Porast online aktivnosti i korištenja chat aplikacija u blagdansko vrijeme sa sobom donosi i veliku količinu različitog spama s kojim se morate znati nositi

 Viber-pojasnjenje-novih-pravila.jpeg Izvor: Viber

Tijekom blagdana, kojih u tjednima pred nama ima puno, puno je više čestitki poslanih putem aplikacija za razmjenu poruka. A veliki porast online aktivnosti sa sobom nosi i slanje raznih spamova. Svjestan razvoja novih mehanizama za slanje neželjene pošte Viber ostaje predan uklanjanju neželjene i nesigurne komunikacije sa svoje platforme.

Uz već postojeće sigurnosne značajke poput zadane end-to-end enkripcije, zatim nestajanje poruka, uređivanje i brisanje poruka, skriveno dopisivanje Viber donosi vodič o najčešćim zamkama primanja spam sadržaja te kako deblokirati korisnikov račun ako ga Viberova anti-spam funkcija pogrešno otkrije.

1. Lančane poruke

Lančane poruke često vode do toga da korisnici nesvjesno postanu "dirigenti" prijevara i sigurnosnih rizika. Ove poruke često traže od korisnika da ih ponovno podijele sa svojim popisom kontakata, što može dovesti do štetnih posljedica.

Od lažnih zahtjeva za nagradu do prijetnji zabranom računa lančane poruke predstavljaju rizik. Prepoznajući to, ključno je biti oprezan i izbjegavati interakciju ili prosljeđivanje tih poruka.

2. Poruke ili pozivi koji nude zaradu

S blagdanskom kupnjom na vrhuncu pošiljatelji neželjene pošte iskorištavaju promotivne ponude. Primanje neželjenih poruka ili poziva od tvrtki ili robnih marki koje niste ovlastili kontaktirati s vama također bi trebalo izazvati sumnju u redovitost. Mogli bi promovirati lažne ponude ili proizvode, slično neželjenoj pošti.

Ako ste u nedoumici uvijek provjerite identitet pošiljatelja i nikada ne klikajte na poveznice s neprovjerenim kontaktima. Budite oprezni s takvim porukama kao i s neobičnim pozivnicama koje nisu u skladu s uobičajenom upotrebom.

 Viber-anti-spam-bot-_-Foto-Viber.jpeg Izvor: Rakuten Viber

3. Budite sigurni: savjeti i taktike

Ako primite neželjenu poruku na Viberu suzdržite se od klikanja na poveznice ili prosljeđivanja poruke. Umjesto toga – prijavite spamera, pošaljite njegov broj službi za podršku i tako blokirajte pošiljatelja.

Ovo će aktivno doprinijeti zaštiti Vibera od neželjene pošte. Poboljšajte svoju zaštitu dijeljenjem poruka nepoznatih kontakata s Viberom kako biste potražili potencijalnu neželjenu poštu kako biste ih mogli blokirati.

4. Caller ID u borbi protiv spama

Viberova najnovija značajka Caller ID omogućava korisnicima da jasno prepoznaju tko ih zove. Mogućnost da vidite ime pozivatelja daje korisnicima mogućnost da odluče hoće li odgovoriti na poziv, ignorirati ga ili poduzeti neku drugu radnju.

Ova značajka trenutno je dostupna za korisnike Androida s verzijom 21.1 i novijim, a može se aktivirati pod opcijom "Pozivi i poruke" u izborniku "Postavke aplikacije".

5. Sigurna komunikacija s velikim brojem korisnika

Za tvrtke i organizacije koje žele sigurno komunicirati s velikom publikom na Viberu tu je usluga „Viber for Business“ koju trenutno koristi 20.000 svjetskih brendova i nudi rješenja za različite potrebe uključujući novi izvor informacija, poboljšanje prodajne aktivnosti i održavanje lojalnosti kupaca.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI