EUROPSKA KOMISIJA: Bave se s Web 4.0 i virtualnim svjetovima | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

EUROPSKA KOMISIJA: Bave se s Web 4.0 i virtualnim svjetovima

Autor Igor Martić

Sljedeća generacija Web 4.0 omogućit će integraciju digitalnih i stvarnih objekata i okruženja

 HTC Vive naočale virtualna stvarnost.jpg Izvor: gameChange / OCAP / Ferrari / Profimedia

Osigurat će se otvoreno, sigurno, pouzdano, pravedno i uključivo digitalno okruženje za građane, poduzeća i javne uprave u EU-u, što je cilj sljedeće tehnološke tranzicije, a Europska komisija kroz strategiju želi preuzeti vodeće pozicije u području tehnologije Web 4.0 i virtualnih svjetova.

Internet se razvija iznimnom brzinom: nakon treće generacije interneta, Web 3.0, koja je trenutačno u razvoju i čije su glavne značajke otvorenost, decentraliziranost i kontrola koja je potpuno u rukama korisnika sljedeća generacija Web 4.0 omogućit će integraciju digitalnih i stvarnih objekata i okruženja te poboljšanu interakciju ljudi i strojeva.

 headset;virtual;reality;industry;industrial;designer;software;work;factory;manufacture;augmented;development;business;warehouse;innovation;building;visualization;facility;woman;digitalization;using;female;workshop;architecture;mockup;design;application;future;technology;manufacturing;room;engineer;person;standing;glasses;engineering;ideas;technician;gestures;category_code_science;category_code_&;category_code_technology Izvor: GORODENKOFF PRODUCTIONS / Sciencephoto / Profimedia

U izgledima za gospodarstvo EU-a nakon 2030., objavljenima u ožujku, digitalizacija se ističe kao jedan od ključnih pokretača gospodarstva, a Web 4.0 kao velika tehnološka tranzicija koja nam donosi neometano povezan, inteligentan i imerzivan svijet. Procjenjuje se da će se vrijednost tržišta virtualnih svjetova povećati s 27 milijardi eura 2022. na više od 800 milijardi eura do 2030.

Virtualni svjetovi utjecat će na naš suživot čime će se stvoriti prilike i rizici na kojima će trebati raditi. Cilj je nove strategije postići Web 4.0 i virtualne svjetove koji odražavaju vrijednosti i načela EU-a, u kojima se prava građana u potpunosti primjenjuju te u kojima europska poduzeća mogu uspješno poslovati.

Ključni stupovi strategije

Strategija je u skladu s ciljevima programa politike za digitalno desetljeće do 2030. i njegova tri ključna stupova digitalizacije: vještine, poduzeća i javne usluge. Četvrti stup, infrastruktura, obuhvaćen je Komisijinim paketom o povezivosti i njegovim širim mjerama o računalstvu, oblaku i kapacitetima na rubu mreže. Bavi se i otvorenošću i globalnim upravljanjem virtualnim svjetovima i tehnologijom Web 4.0 kao posebnim područjem djelovanja.

Očekuje se jačanje uloge građana i razvoj vještina kako bi se poboljšala informiranost građana, olakšao pristup pouzdanim informacijama i izgradila baza stručnjaka za virtualne svjetove. Komisija će do kraja 2023. promicati vodeća načela za virtualne svjetove, koja je predložio panel građana i građanki, te će do prvog tromjesečja 2024. izraditi smjernice za širu javnost pomoću „paketa za građane”.

 Augmented reality (4) Izvor: Shutterstock

S obzirom na ključnu važnost stručnjaka za virtualne svjetove Komisija će s državama članicama surađivati na izradi portfelja talenata te će podupirati razvoj vještina, među ostalim među ženama i djevojčicama, u okviru projekata koji se financiraju iz programa Digitalna Europa, te među stvarateljima digitalnih sadržaja u okviru programa Kreativna Europa.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI