ZA ČETIRI GODINE: Iz Seata stiže novi urbani električni automobil | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

ZA ČETIRI GODINE: Iz Seata stiže novi urbani električni automobil

Autor Krunoslav Ćosić

Iako je 2025. godina daleko, u Seatu već sada planiraju i najavljuju novi električni model

  Izvor: Cupra

S novim automobilom tvrtka planira stupiti u segment vozila u vrijednosti od 20.000 do 25.000 eura, što je ključan potez kako bi električna mobilnost bila dostupna široj javnosti te kako bi se ispunili ciljevi Europskoga zelenog plana. Proizvodni pogon u kojemu će se ovo vozilo proizvoditi bit će objavljen tijekom narednih mjeseci.

Od 2025. godine u Španjolskoj će se proizvoditi urbana električna vozila, najavljeno je na godišnjoj konferenciji za medije marke Seat. Cilj je proizvoditi više od 500.000 urbanih električnih automobila u Martorellu godišnje, pa tako i za Volkswagen koncern.

  Izvor: Cupra

Tijekom godišnje konferencije za medije najavljeno je da će marka Cupra na tržište uvesti model Tavascan tijekom 2024. godine. Cupra Tavascan bit će drugi potpuno električni model marke nakon modela Cupra Born koji će biti uveden na tržište krajem tekuće godine.

Temeljit će se na modularnoj električnoj platformi (MEB) Volkswagen koncerna te će biti dizajniran i razvijen u Barceloni, a na europska i druga tržišta Cupra Tavascan uvest će se tijekom 2024. godine.

  Izvor: Cupra

Marka Cupra također će otvoriti nova vrata prema zemljama i novim tržištima s najvećim stupnjem elektrifikacije. Tijekom 2022. godine marka će započeti ekspanziju na australsko tržište, što predstavlja dodatni korak u strategiji ekspanzije na područje Azije i Pacifika.

U 2020. godini Cupra je prodala 27.400 vozila, postigavši dvoznamenkasti rast od 11 % u usporedbi s 2019. godinom. Usto je bila jedna od rijetkih europskih marki koja je ostvarila rast tijekom pandemije bolesti COVID-19. Promatrano od njezina osnivanja tijekom 2018. godine do danas, marka Cupra prodala je više od 70.000 automobila i tako premašila sva prvobitna očekivanja.