U Hrvatskoj se fitnes narukvice i pametni satovi jako dobro prodaju, pokazuju rezultati koje je za četvrto tromjesečje prošle godine objavio Huawei
Huawei je u 2020. godini predvodio rast prodaje s porastom od 50,7 posto, uz prodaju čak 43,5 milijuna nosivih uređaja. Prema najnovijem izvješću kompanije IDC, Huawei je globalno trenutno rangiran na 3. mjestu.
„Najnoviji tržišni podaci u četvrtom tromjesečju 2020. godine potvrđuju da radimo kvalitetno. U perspektivi naše regije, fitnes narukvice i pametni satovi su generirali najveći tržišni udio u segmentu potrošačke elektronike i zauzeli prvo mjesto. U Hrvatskoj smo prema prodajnim podacima postali vodeći brand u ovoj kategoriji, što nam daje optimizam s kojim gledamo na budućnost“, istaknuo je Amir Afgan, direktor prodaje Huaweija za hrvatsko tržište.
Donedavno su se nosivi uređaji smatrali tehnološkim uređajima, a danas su postali neizostavan dio svakodnevnog života. Tržišni podaci pokazuju snažan rast ovog segmenta u vrijeme pandemije, a zamijećeno je i povećanje fizičke aktivnosti koje ljudi samostalno obavljaju.
Huaweijevi pametni nosivi proizvodi prolaze kroz 25 različitih testova izdržljivosti. Samo oni proizvodi koji prežive ovaj rigorozni program testiranja su na kraju lansirani i isporučeni potrošačima. Huawei pametni satovi, kao i njihova FreeBuds serija slušalica, su kompatibilni sa svim Android i iOS uređajima. Korisnici ih mogu jednostavno upariti sa svojim telefonom preuzimanjem Huawei Health ili AI Life aplikacije iz predinstaliranih trgovina na njihovim uređajima.
Izvor: Huawei Izvor: Huawei