Iako se mnogima čine kao otpisani uređaji, tablet računala sve se više traže
Vrhunac prodaje tableta bio je u 2014. godini kada je u cijelom svijetu isporučeno 230,1 milijuna tableta. Od 2010. godine, uz 17,4 milijuna, putanja je bila u strelovitom usponu, a zatim je u 2015. počeo pad te je u 2019. godini dostignuta razina slično kao u 2012. godini.
Te 2010. godine Apple je predstavio prvi iPad, što je izazvalo lančanu reakciju kod mnogih drugih proizvođača. Pad prodaje nastao prije nekoliko godina je logičan, s obzirom da su pametni telefoni dobili velike ekrane s kojima mogu praktički zamijeniti tablete. Istovremeno, tableti se uglavnom ne kupuju na ugovor kod mobilnih operatora, a mogu se koristiti daleko duže nego pametni telefoni.
I onda se dogodila pandemija koronavirusa te se svijet iz školskih učionica preselio u kuće, kao i mnogi djelatnici iz ureda u svoje dnevne, dječje i spavaće sobe. Tijekom pandemije mnogi su vrijeme u kući odlučili prekratiti gledanjem streaming sadržaja poput Netflix.
Potražnja za elektronikom u 2020. godini bila je poprilično velika, ne samo za spomenutim tabletima nego i za mnogim drugim perifernim uređajima (tipkovnice, miševi, kabeli), ali i za prijenosnim računalima.
Neki se ipak odlučuju za tablet računalo umjesto računala, što se i vidi iz grafa koji je objavio Statista, na osnovi informacija analitičke kuće IDC. Vidljivo je kako je u prošloj godini u svijetu isporučeno 164,1 milijuna tableta.
Izvor: StatistaNisu objavljeni podaci o vrsti operativnog sustava, koliko je bilo Androida, a koliko iOS uređaja, ali nedavna najava predstavljanja „Spring Loaded”, na kojem će Apple predstaviti novitete, sugerira kako na tržište stižu novi modeli tableta. 20. travnja saznat ćemo što je Apple spremio za svoj virtualni događaj.
Apple bi u sljedeći utorak trebao predstaviti nove iPod Pro modele, ali i još neke novosti. Iako je prošlogodišnji Apple Pro bio manje tražen, znatno cijenom povoljniji Apple iPad Air iz listopada 2020. približio se Pro modelu. Stoga je nadogradnja iPad Pro linije sasvim očekivana kako bi se opravdala razlika u cijeni.