MALO ILI PUNO: Koliko je Kina važna za Apple? | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

MALO ILI PUNO: Koliko je Kina važna za Apple?

Autor Davor Dakić

Dvoznamenkaste milijarde dolara dolaze s ovog velikog tržišta

 Kina Azija smartphone pametni telefon (5).jpg Izvor: Freepik

Kina je vrlo važno tržište za Apple, na koje otpada gotovo 20 posto ukupne prodaje tvrtke, pokazuju podaci kroz koje se očituje i strah investitora od promjena koje bi mogle zahvatiti to tržište.

Apple je na kinesko tržište pametnih telefona ušao u 2010. godini. Appleova je prodaja u toj regiji porasla više od 20 puta u roku od pet godina dosegnuvši vrhunac od 58,7 milijardi dolara u 2015., prije postupnog pada u 2020. godini.

Tada je Covid-19 snažno utjecao na Appleovo poslovanje u regiji u kojoj je poslovanje palo na 40,3 milijarde dolara, piše Statista. Srećom za Apple taj je pad bio kratkotrajan jer je prodaja porasla za gotovo 70 posto u 2021. i premašila 70 milijardi dolara u svakoj od posljednje dvije godine.

 Kina Azija pametni telefon smartphone (2).jpg Izvor: Kickstarter

Usred usporavanja kineskog tržišta pametnih telefona i ustrajnih glasina o zabrani iPhonea u vladinim agencijama i tvrtkama koje podupire država Appleovo poslovanje u Kini i dalje je predmet zabrinutosti za dioničare tvrtke.

S obzirom na njezinu veličinu i činjenicu da je Kina narasla s jedva primjetnog poslovanja na jednu petinu ukupne prodaje tvrtke u nešto više od 10 godina ne čudi što investitori pomno motre na Kinu. Uostalom, kinesko tržište ostaje najveće svjetsko tržište pametnih telefona, a potencijal za budući rast u regiji i dalje je značajan.

 Appleova neto prodaja u Kini od 2010. godine, Statista.jpg
Appleova neto prodaja u Kini od 2010. godine
Izvor: Statista

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI