Prošlo je mjesec dana otkako je Meta objavila svoju aplikaciju Threads | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

Prošlo je mjesec dana otkako je Meta objavila svoju aplikaciju Threads

Autor Krunoslav Ćosić

Killer aplikacija protiv Twittera dobro je krenula, ali trenutno situacija nije baš dobra

 Threads (2).jpg Izvor: Instagram

Threads je izgubio više od 80% svojih dnevno aktivnih korisnika, pokazuju najnoviji podaci o novoj društvenoj mreži koja je trebala zaintrigirati svijet i omogućiti korisnicima Twittera novu alternativu. Vrijeme koje korisnici provode sve je kraće i u padu je.

Dvije tvrtke za analizu podataka pokazuju da se broj korisnika, koji se svaki dan prijavljuju na Threads, smanjio, iako je prošlo samo mjesec dana od puštanja mreže online, ali samo na određenim tržištima – u Europi društvena mreža, koja se veže uz Instagram, nije niti počela s radom.

Gizmodo prenosi podatke platforme za digitalnu inteligenciju Similarweb, a podaci pokazuju da se broj dnevno aktivnih korisnika kretao oko 49 milijuna, dva dana nakon lansiranja aplikacije. S prvim danom kolovoza broj je pao na ispod 10 milijuna, točnije na oko 9,6 milijuna.

 Threads (3).jpg Izvor: Instagram

Primjetno je kako je i angažman korisnika daleko manji nego na početku. Prema podacima Similarweba vrijeme provedeno u aplikaciji na svim tržištima na kojima je Threads dostupan doseglo je vrhunac 6. srpnja 2023. s oko 14 minuta dnevno da bi se vrijeme smanjilo na samo 2,3 minute do 1. kolovoza.

Ako bi se pogledalo (samo) američko tržište tada je situacija nešto povoljnija jer su Amerikanci dnevno koristili Threads 20 minuta na vrhuncu, a sada je to vrijeme palo na 3 minute dnevno.

Druga tvrtka, Sensor Tower (bavi se istraživanjem tržišta), izračunala je da je dnevni broj aktivnih korisnika na Threadsu pao za 82% u odnosu na vrijeme lansiranja aplikacije; dakle u periodu od 5. do 31. srpnja 2023.

 Threads (1).jpg Izvor: Instagram

Podaci Sensor Towera pokazuju da je puno ljudi tražilo pravu alternativu Twitteru, ali broj zainteresiranih posjetitelja opada prema kraju srpnja i kreće se oko 8 milijuna. Broj dnevno aktivnih korisnika pada za oko 1% svaki dan, a podaci Sensor Towera spominju podatak da je angažman pao na samo 2,9 minuta dnevno u usporedbi s 19 minuta ranije u srpnju.

Inače, Threads je proglašen najbrže rastućom platformom u povijesti aplikacija postigavši 100 milijuna prijava korisnika, i to za manje od tjedan dana nakon pokretanja. Podaci SensorTowera pokazuju da je Threads uvijek jedna od najčešće preuzimanih aplikacija na Androidu i iOS-u.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI