E-TRGOVINA: Elektronika, igračke i moda dominiraju online prodajom | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

E-TRGOVINA: Elektronika, igračke i moda dominiraju online prodajom

Autor Davor Dakić

Kupnja hrane putem interneta postat će jedan od segmenata s najvećim potencijalom rasta

  Izvor: Profimedia

Neki od dana u godini kada se pojačano kupuje online su Cyber Week, Crni petak i Amazon Prime Day. Online kupnja već je nekoliko godina segmentirana raznim vremenski prilagođenim kampanjama s velikim brojem ponuda.

Iako određene platforme mogu nuditi različite ponude za različite vrste proizvoda, najveći udio prihoda od e-trgovine generira se u nekoliko segmenata, pokazuju podaci Statista Market Insights - gotovo dvije trećine vrijednosti prodaje odnosi se na elektroniku, igračke, hobije i uradi sam te modu.

Elektronički uređaji su na vrhu popisa s 23,5 posto udjela i ne iznenađuju jer ovaj segment uključuje tradicionalno skupu potrošnu robu poput pametnih telefona ili prijenosnih računala te kućanskih aparata poput perilica rublja, štednjaka ili hladnjaka.

 Samsung perilica rublja s gornjim punjenjem.jpg Izvor: Samsung

Uzimajući u obzir čimbenik cijene moda koja zauzima 19,3 posto globalnog prihoda od e-trgovine je značajniji podvig, nadoknađujući ono što pojedinačnim artiklima nedostaje u cijeni svojom čistom količinom prodaje.

Gledajući budućnost e-trgovine analitičari iz Statiste predviđaju da će kupnja hrane putem interneta postati jedan od segmenata s najvećim potencijalom rasta, pri čemu će se potencijalno udvostručiti prihodi s 330 milijardi dolara u 2023. na 620 milijardi dolara u 2027.

Očekuje se da će 2027. godine prodaja u kategorijama elektronike, igračaka, hobija i uradi sam te mode prijeći prag od 1 bilijun dolara (1000 milijardi USD). Najveća tržišta, sada i u budućnosti, su Kina, Sjedinjene Države i Japan, s očekivanim prihodima od 2 bilijuna dolara, 1,4 bilijuna dolara odnosno 224 milijarde dolara u 2027. godini.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI