PAMETNI TELEFONI U ZAPADNOJ EUROPI: Najveći rast prodaje ima TCL | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

PAMETNI TELEFONI U ZAPADNOJ EUROPI: Najveći rast prodaje ima TCL

Autor Krunoslav Ćosić

Veliko povećanje isporuka od čak 19 posto ostvario je jedino TCL

 TCL 408 (6).jpg Izvor: TCL

Oživljavanje tržišta pametnih telefona u zapadnoj Europi najavljeno je za 2024. godinu. Naime, zapadnoeuropsko tržište pametnih telefona suočilo se s kontinuiranim padom u prvom tromjesečju 2023., padom od 13% na 23,7 milijuna jedinica isporuka, jer su izazovni gospodarski uvjeti doveli do niže potražnje potrošača i produljenja ciklusa kupnje.

Međutim, pojavio se tračak nade s posljednjom prognozom Canalysa koja predviđa oporavak od 6% rasta u 2024., signalizirajući potencijalno oživljavanje tržišta.

 Isporuke pametnih telefona u Zapadnoj Europi, Canalys.jpg Izvor: Canalys

Samsung je preuzeo prvo mjesto u prvom tromjesečju 2023. s tržišnim udjelom od 35%, unatoč padu od 16% u odnosu na prethodnu godinu. Samsungovi modeli s najboljim učinkom bili su Galaxy S23 Ultra, S23 i A14, zajedno s prošlogodišnjim modelima A53 i A33.

"Samsung je pomaknuo svoj fokus prema srednjem do visokom segmentu u Zapadnoj Europi", rekao je Runar Bjørhovde, analitičar u Canalysu. “Prema procjenama Canalysa, u prvom tromjesečju 2023., Samsungov ASP porastao je za 11%, što je rezultiralo padom od 6% ukupne vrijednosti isporučenih uređaja. Samsung je uložio velika sredstva u reklamiranje robne marke i proizvoda, kao i u zajedničke marketinške inicijative s operatorima i maloprodajnim lancima kako bi ojačao svoju prisutnost.

Ova su ulaganja također usmjerena na izazov Appleu, koji je povećao svoj tržišni udio na 33%. Appleove isporuke u ovom su kvartalu porasle za 1% u usporedbi s prvim tromjesečjem 2022., potaknuto prodajom uređaja iPhone 14 Pro i Pro Max. Prema istraživanju Canalys Consumer Insights, Apple je i dalje najotporniji dobavljač u zapadnoj Europi, podržan najvjernijom bazom korisnika u regiji u kombinaciji s visokom popularnošću među preklopnicima.

 Isporuke pametnih telefona u Zapadnoj Europi u Q1 2023, Canalys.jpg Izvor: Canalys

Xiaomi je obranio treće mjesto s 15% tržišnog udjela, unatoč padu od 17% na godišnjoj razini. Xiaomijevu izvedbu potaknuli su njegovi modeli Redmi i Redmi Note, a Španjolska, Italija i Njemačka bila su ključna tržišta.

Xiaomi je i dalje fokusiran na segment niske do srednje klase, što mu pomaže da zadrži svoju poziciju ispred ostalih kineskih dobavljača. Xiaomi se fokusirao na profitabilnost, s manjim prodajnim timom usmjerenim na ključne operatere i maloprodajne lance.

OPPO i TCL završili su prvih pet, pri čemu svaki zauzima 3% tržišnog udjela, s tim da je OPPO imao pad od 53% dok je TCL rasta 19% na godišnjoj razini.

U prvom tromjesečju 2023. OPPO, TCL, Google Pixel, Motorola, HONOR i HMD Global bili su blisko pozicionirani, a nekoliko ovih brendova ima ambicije i kapital za ulaganje u regiji. Prije kraja 2023. bit će značajnih promjena na ljestvici, očekuje Canalys.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI