Može li Google preoteti Appleove i Samsungove korisnike? Veći im je problem zadržati svoje
Google je nedavno otkrio svoje najnovije pametne telefone. S Pixelom 7a i Pixel Foldom tehnološki div se želi izboriti za veći dio na tržištu te uzeti dio udjela koje imaju Apple i Samsung. Iako bi uređaji mogli pridobiti nove kupce, podaci iz Statista Global Consumer Survey sugeriraju da bi Googleova najveća bitka mogla biti zadržati one koje Googleove telefone već imaju.
Na pitanje kolika je vjerojatnost da će prijeći na drugu marku pametnog telefona u sljedećoj prilici, više od polovice Googleovih korisnika ispitanih u Sjedinjenim Državama reklo je da je to vjerojatno ili vrlo vjerojatno.
Apple, čiji su korisnici kraljevi lojalnosti tehnološkim markama, imao je suprotan rezultat: 49 posto njihovih korisnika izjavilo je da je malo vjerojatno ili vrlo malo vjerojatno da će promijeniti marku. za Samsung je solidnih 44 posto reklo kako planiraju ostati uz tvrtku i u budućnosti.
Pristupačni i manje pristupačni
Osim puno razgovora o umjetnoj inteligenciji, Google je na svom nedavno održanom događaju I/O najavio dva nova Pixel pametna telefona - pristupačni Pixel 7A i nešto manje pristupačni Pixel Fold, koji je gotovo četiri puta skuplji od Pixela 7A.
Izvor: GoogleKao što mu naziv sugerira Pixel Fold je Googleov prvi sklopivi pametni telefon, sa zaslonom od 7,6 inča kada se otvori, što ga približava 8,3 inčnom ekranu iPada mini.
Budući da je prije surađivao s raznim proizvođačima hardvera, Google je 2016. debitirao s pametnim telefonima Pixel "made by Google". No, unatoč dobrim recenzijama i atraktivnim cijenama tvrtka nikada nije stvarno osvojila tržište pametnih telefona, na tržištu na kojem su lideri Samsung, Apple i Xiaomi, iz godine u godinu.
Prema Statista Consumer Insights na tržištu pametnih telefona Google je s manje od pet posto korisnika koji Google uređaj nazivaju svojim glavnim telefonom, a takva je situacija na većini velikih tržišta. Pogledajte na kojim tržištima Googleovi telefoni imaju solidan udio.
Izvor: Statista