Evo zašto je Netflix izgubio čak milijun korisnika | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

Evo zašto je Netflix izgubio čak milijun korisnika

Autor Smartlife

Razlog je jednostavan – zabranili su dijeljenje lozinki

 Netflix.jpg Izvor: Jon D / Alamy / Alamy / Profimedia

Netflix početkom je godine zabranio dijeljenje lozinki u Španjolskoj te nije ni slutio da će to dovesti do masovnog smanjivanja broja korisnika, no dogodilo se upravo to. Vjerovali ili ne, čak milijun pretplatnika iz ove zemlje napustilo je platformu tijekom prvog kvartala 2023. godine.

Gubitak velikog broja korisnika najavio je Kantar, tvrtka za analizu podataka, no ako ovu brojku stavimo u perspektivu prošlogodišnje analize FlixPatrola, prema kojoj je prošle godine u Španjolskoj bilo 5 milijuna pretplatnika na Netflix, brzo shvaćamo da je čak petina korisnika napustila platformu.

U istraživanju koje je proveo Kantar gotovo polovica bivših pretplatnika kaže kako više neće plaćati Netflix, čak i ako tvrtka snizi cijenu ili uvede jeftinije reklamne pakete. Prema analizi, ne postoji jasna demografska slika onih koji su otkazali uslugu, što znači da su i stari i mladi podjednako odbacili ideju zabrane dijeljenja lozinki.

 Netflix, Disney+ i HBOMax.jpg Izvor: Shutterstock

Netflix bi također trebao biti zabrinut zbog natprosječne brojke da još 10% postojećih korisnika u Španjolskoj planira otkazati uslugu tijekom drugog kvartala 2023.

Zbog ovog razvoja Netflix više nije najpopularnija platforma za streaming u Španjolskoj. Usluge ovog servisa plaća 66 posto kućanstava koja plaćaju neku vrstu streaminga, a sada ih je prestigao Amazonov Prime Video (68 posto). Čini se da ni treća sezona serije The Witcher nije uspjela odgoditi gubitak korisnika.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI