TRŽIŠTE NOSIVIH UREĐAJA: Nije više propulzivno kao nekada | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

TRŽIŠTE NOSIVIH UREĐAJA: Nije više propulzivno kao nekada

Autor Krunoslav Ćosić

Tržište je u četvrtom tromjesečju 2022. palo 18%, a pametni satovi predvodit će rast od skromnih 2% u 2023.

  Izvor: Profimedia

Analitičarska tvrtka Canalys objavila je svoje najnovije procjene tržišta nosivih uređaja otkrivajući izazovno četvrto tromjesečje 2022. s padom isporuke od 18%, na 50 milijuna jedinica. Ovo označava prvi dvoznamenkasti pad tržišta u tipično sezonski snažnom četvrtom tromjesečju.

Kategorija pametnih satova doživjela je sličnu sudbinu s dvoznamenkastim padom od 17%. Basic remeni doživjeli su svoj deveti uzastopni pad s padom od 43% dok su osnovni satovi porasli samo 3%, pri čemu je Indija, kao motor rasta, značajno usporila.

 Isporuke pametnih satova širom svijeta i godišnji rast, Q4 2022.jpg Izvor: Canalys

Dobavljači su u cijelom svijetu u četvrtom tromjesečju 2022. osjetili utjecaj izazovnog makroekonomskog okruženja. Apple, vodeći u kategoriji pametnih satova i na ukupnom tržištu pametnih narukvica, oslabio je 17% povrh teške usporedbe sa svojim boljim kvartalom 2021. nakon što se vratio svom redovnom rasporedu lansiranja.

Unatoč padu od 25% zbog slabljenja isporuka Fitbita, Google se popeo na drugo mjesto budući da je uspio ublažiti pad s rastom pametnih satova od 16% izdavanjem svog Pixel Watcha.

 Tržište pametnih satova od 2018. do 2022..jpg
Tržište pametnih satova od 2018. do 2022.
Izvor: Canalys

Xiaomi, Huawei i Samsung doživjeli su veliki pad. Samsung je čak pao na peto mjesto jer je njegov niz rasta naglo prekinut u četvrtom tromjesečju s padom od 35% jer se dividenda od migracije na WearOS smanjila, a dodatno je ograničena iterativnim ažuriranjem serije Galaxy Watch 5. Unatoč padu tromjesečnih isporuka pametnih satova, Apple, Samsung i Huawei zadržali su godišnji rast, pridonoseći blagom rastu pametnih satova u 2022.

Sveukupno su u 2022. pametni satovi porasli za 3%, bazični satovi porasli su za 21%, a pametne narukvice pale su za 39%, što je dovelo do pada cijelog tržišta na rukama nosivih uređaja za 5%.

 Isporuke pametnih satova diljem svijeta tijekom cijele 2022. godine i godišnji rast.jpg
Isporuke pametnih satova diljem svijeta tijekom cijele 2022. godine i godišnji rast
Izvor: Canalys

"Očekuje se da će tržište pametnih narukvica i satova rasti za skromnih 2% u 2023.", rekla je analitičarka Canalysa Cynthia Chen. “Iako očekujemo da će bazični modeli nastaviti padati, pametni satovi će rasti, ali će rast biti ograničen ispod 10%. Dobavljači ostaju oprezni i naglašavat će kvalitetu, a ne kvantitetu s obzirom na određeni oporavak potrošačke potrošnje.”

Canalys očekuje da će pametni satovi, s rastom od 8%, biti bolji od rasta bazičnih satova od 6%. Daljnji razvoj će se usredotočiti na OS pametnih satova, s više mogućnosti povezivanja i značajki praćenja podržanih pragmatičnim slučajevima upotrebe na pametnim satovima, uz podršku sve većeg interesa potrošača za napredne satove.

 Tržište pametnih satova od 2020. do 2022..jpg
Tržište pametnih satova od 2020. do 2022
Izvor: Canalys

 Tržište pametnih satova od 2021. do 2022..jpg
Tržište pametnih satova od 2021. do 2022
Izvor: Canalys

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI