Tržište je u četvrtom tromjesečju 2022. palo 18%, a pametni satovi predvodit će rast od skromnih 2% u 2023.
Analitičarska tvrtka Canalys objavila je svoje najnovije procjene tržišta nosivih uređaja otkrivajući izazovno četvrto tromjesečje 2022. s padom isporuke od 18%, na 50 milijuna jedinica. Ovo označava prvi dvoznamenkasti pad tržišta u tipično sezonski snažnom četvrtom tromjesečju.
Kategorija pametnih satova doživjela je sličnu sudbinu s dvoznamenkastim padom od 17%. Basic remeni doživjeli su svoj deveti uzastopni pad s padom od 43% dok su osnovni satovi porasli samo 3%, pri čemu je Indija, kao motor rasta, značajno usporila.
Dobavljači su u cijelom svijetu u četvrtom tromjesečju 2022. osjetili utjecaj izazovnog makroekonomskog okruženja. Apple, vodeći u kategoriji pametnih satova i na ukupnom tržištu pametnih narukvica, oslabio je 17% povrh teške usporedbe sa svojim boljim kvartalom 2021. nakon što se vratio svom redovnom rasporedu lansiranja.
Unatoč padu od 25% zbog slabljenja isporuka Fitbita, Google se popeo na drugo mjesto budući da je uspio ublažiti pad s rastom pametnih satova od 16% izdavanjem svog Pixel Watcha.
Xiaomi, Huawei i Samsung doživjeli su veliki pad. Samsung je čak pao na peto mjesto jer je njegov niz rasta naglo prekinut u četvrtom tromjesečju s padom od 35% jer se dividenda od migracije na WearOS smanjila, a dodatno je ograničena iterativnim ažuriranjem serije Galaxy Watch 5. Unatoč padu tromjesečnih isporuka pametnih satova, Apple, Samsung i Huawei zadržali su godišnji rast, pridonoseći blagom rastu pametnih satova u 2022.
Sveukupno su u 2022. pametni satovi porasli za 3%, bazični satovi porasli su za 21%, a pametne narukvice pale su za 39%, što je dovelo do pada cijelog tržišta na rukama nosivih uređaja za 5%.
"Očekuje se da će tržište pametnih narukvica i satova rasti za skromnih 2% u 2023.", rekla je analitičarka Canalysa Cynthia Chen. “Iako očekujemo da će bazični modeli nastaviti padati, pametni satovi će rasti, ali će rast biti ograničen ispod 10%. Dobavljači ostaju oprezni i naglašavat će kvalitetu, a ne kvantitetu s obzirom na određeni oporavak potrošačke potrošnje.”
Canalys očekuje da će pametni satovi, s rastom od 8%, biti bolji od rasta bazičnih satova od 6%. Daljnji razvoj će se usredotočiti na OS pametnih satova, s više mogućnosti povezivanja i značajki praćenja podržanih pragmatičnim slučajevima upotrebe na pametnim satovima, uz podršku sve većeg interesa potrošača za napredne satove.