Jesu li najpoznatije tvrtke za igre istovremeno i najomiljenije kod korisnika? | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

Jesu li najpoznatije tvrtke za igre istovremeno i najomiljenije kod korisnika?

Autor Davor Dakić

Za mnoge gaming tvrtke korisnici znaju, ali ih baš i ne simpatiziraju

 Activision Blizzard (1).jpg Izvor: stLegat / Alamy / Alamy / Profimedia

Budući da Microsoft, Sony i švedska tvrtka Embracer Group kupuju studije za videoigre pitanje konsolidacije u industriji igara izbilo je u prvi plan posljednjih mjeseci. Najveći posao u povijesti igara, planirana Microsoftova akvizicija Activision Blizzard Kinga, franšize igara kao što su Diablo i Call of Duty, tek treba proći kontrolu Federalne komisije za trgovinu i europskih nadzornih tijela.

Popularna serija pucačina glavna je kost razdora. Europski i američki regulatori tvrde da bi jedan od najvećih svjetskih brendova videoigara povezan s jednim od tri glavna proizvođača konzola mogao dugoročno ometati konkurenciju.

Nintendo, s druge strane, ne samo da se čini ravnodušnim zbog udaraca Microsofta i Sonyja, nego također uspijeva postići mnogo veće rezultate među obožavateljima igara u pogledu popularnosti i svijesti od barem jednog od njegovih konkurenata.

 Nintendo Switch (4).jpg Izvor: Nintendo

Prema podacima Statista Consumer Insights Gaming & eSports Special, gotovo tri četvrtine američkih igrača (73 posto) poznaje japansku tvrtku Nintendo dok 47 posto njih kaže da im se sviđa. Drugoplasirani Electronic Arts poznat je kod 52 posto ispitanika i sviđa se otprilike trećini ispitanih igrača. Ovo drugo mjesto u popularnosti i svijesti ne znači nužno dobre vijesti za zaposlenike.

Iako je tvrtka ostvarila prihod od 7,4 milijarde dolara i neto prihod od 1 milijarde dolara u 2022., nedavno je najavila otpuštanje 200 testera za osiguranje kvalitete za popularnu pucačinu za više igrača Apex Legends.

 Apex Legends Mobile.jpg Izvor: Google

Najveći jaz između popularnosti i svijesti može se vidjeti kod Robloxa. Jedini izdavačev proizvod, istoimeni alat za izradu igrica, u prošlosti je izazvao brojne negativne naslove. Među ostalim problemima, kritičari su istaknuli veliki broj iskustava s igrama na usluzi koja nije prilagođena djeci, financijsko iskorištavanje kreatora i nedostatak stvarnog moderiranja sadržaja. Ti bi čimbenici mogli biti jedan od razloga niske ocjene popularnosti Robloxa (18 posto) u usporedbi sa sviješću igrača o tvrtki (50 posto).

Prema stručnjacima u Newzoou, procijenjeni obujam tržišta igara u 2022. iznosio je 184,4 milijarde dolara, od čega je polovica generirana mobilnim igrama i odgovarajućim kupnjama putem aplikacije. Tri najveća tržišta prošle godine, prema Newzoou, bila su Kina (45,8 milijardi dolara), Sjedinjene Države (45 milijardi dolara) i Japan s prihodima od 20 milijardi dolara.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI