TEMELJEN NA AI: Nokia lansira softver za prikupljanje podataka | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

TEMELJEN NA AI: Nokia lansira softver za prikupljanje podataka

Autor Davor Dakić

Umjetna inteligencija tvrtkama omogućuje sve više informacija

 Umjetna inteligencija artificial intelligence AI (1).jpg Izvor: Pexels

Nokia je predstavila softversku platformu za analitiku (izvorno u oblaku) koja pruža uvid u različite mreže koristeći AI (umjetnu inteligenciju) i alate za strojno učenje kako bi zaposlenicima pružila objedinjeni prikaz podataka na temelju njihovih radnih funkcija.

Andrew Burrell, voditelj marketinga portfelja za poslovne aplikacije, rekao je za Mobile World Live da analitički softver AVA Customer and Mobile Network Insights prikuplja podatke preko 2G, 3G, 4G i 5G mreža iz više izvora koristeći mrežnu arhitekturu podataka.

Podaci se prikupljaju sondama i priključcima u naslijeđenim mrežama dok se koristi funkcija analize mrežnih podataka standarda 3GPP u 5G mrežama. Time se hvata višestruke izvore podataka i agregira ih kako bi operatorima pružili objedinjeni prikaz.

 Nokia zgrada Finska.jpg Izvor: Nokia

"Nekome u inženjerskom odjelu treba mnogo detaljniji pogled nego nekome u odjelu za brigu o kupcima ili nekome u marketinškoj organizaciji", objasnio je Burrell. Predstavnik službe za korisnike mogao je vidjeti na koju se tarifu korisnik pretplatio, vrstu pametnog telefona koji se koristi i radi li inženjerski odjel već na rješavanju problema s mrežom.

Analitički softver dolazi sa širokim rasponom nadzornih ploča za korištenje u različitim odjelima i funkcijama operatora, ali prilagodba je dostupna za veće pružatelje usluga. Ericsson i specijalizirani dobavljači nude slične mogućnosti u nekim područjima, rekao je Burrell dok neki operatori razvijaju alate interno.

 Umjetna inteligencija artificial intelligence AI (6).jpg Izvor: Pexels

"Ovo je vrlo bogat proizvod koji je primjenjiv za sve te različite odjele, za razliku od svojevrsnog točkastog rješenja ili jednokratnog alata koji rješava jedan određeni problem", objasnio je Burrell.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI