Aplikacija koja povezuje korisnike s restoranima, lancima supermarketa, ljekarnama i maloprodajnim trgovinama prikupila je kroz financiranje serije F 450 milijuna eura
Startup Glovo je osnovan u Barceloni 2015. godine, a posluje u Južnoj Europi, Istočnoj Europi (prisutan je u Hrvatskoj), Bliskom istoku i Africi. Aplikacija Glovo, čiji naziv na španjolskom jeziku znači balon, ima i kategoriju „bilo što“ koja korisnicima omogućava da naruče što god žele u svom gradu.
Prikupljenih 450 milijuna eura (odnosno 530 milijuna američkih dolara) iskoristit će za razvoj Odjela za ekstra brzu dostavu i proširivanje svoje jedinstvene više-kategorijske ponude na svim tržištima na kojima posluje. Glovo će prikupljeni novac uložiti u dodatno širenje na 20 tržišta na kojima trenutno posluje.
Tvrtka ima snažnu bazu od više od 10 milijuna korisnika i izvrsnu partnersku mrežu, a posebnu pažnju posvećuje rastu kategorija dostave namirnica i maloprodajnih kategorija kroz ključna lokalna partnerstva.
U najvećim gradovima u kojima posluje, Glovo je zahvaljujući vlastitoj mreži dark storeova već sada u mogućnosti osigurati ekstra brzu dostavu (last-mile delivery) do krajnjeg korisnika u roku od 10 minuta, obzirom da predviđa trajnu promjenu potrošačkih navika prema dostavi istog dana i trenutnoj dostavi.
Izvor: GlovoGlovo će nastaviti dogovarati nova strateški značajna partnerstva poput postojeće suradnje sa supermarketima poput Kauflanda, Carrefoura i Continentea, istovremeno investirajući u vlastitu infrastrukturu i distribucijske centre, a sve s ciljem kako bi potaknuo rast poslovanja u kategoriji dostave namirnica.
Tvrtka trenutno ima postojeće dark storeove u Barceloni, Madridu, Lisabonu i Milanu, a slične planira otvoriti, među ostalim, i u Valenciji, Rimu, Portu i Bukureštu. Glovu je cilj do kraja 2021. imati 200 dark store-ova.