Kompanije ljudske potencijale smatraju svojom najvećom vrijednošću
Nakon dvije godine ubrzane digitalne transformacije kompanije i njihov menadžment svjesniji su značajne uloge koju zaposlenici imaju u pokretanju uspješnih promjena, pokazuje istraživanje tvrtke Dell Technologies kojim je obuhvaćeno više od 40 zemalja.
77,9% direktora/menadžera zaposlenike smatra svojom najvećom vrijednošću, 67,3% vjeruje da njihova organizacija podcjenjuje potrebu za ljudskim potencijalima kada se planiraju programi transformacije dok 69,4% od sveukupnog broja zaposlenika kaže da njihova kompanija mora osigurati potrebne alate i infrastrukturu za fleksibilan rad i to na način koji svima odgovara.
Istraživanje na temu digitalne transformacije i ljudskih potencijala koji sudjeluju u njoj obuhvatilo je 10.500 ispitanika uključujući ljude iz višeg rukovodstva, IT menadžere i zaposlenike sa stručnim znanjem.
Rezultati naglašavaju kako je razdoblje brze transformacije stvorilo dodatnu potrebu za rekuperaciju, promišljanje i usavršavanje prije nego što krene u nove projekte ili ponavljanje starih, kako još uvijek postoji potencijal za zastoj u transformaciji, ali i zabrinutost među zaposlenicima oko iskorištavanja potencijalnih prilika koje im se pružaju.
Ipak, ovo istraživanje pokazuje put prema boljoj budućnosti gdje kompanije imaju mogućnost usredotočiti se na promjene i održati korak s njima kroz tri ključne sastavnice: povezanost, produktivnost i empatija.
Polovica IT menadžera (50,8%) kaže da njihova organizacija zna što je potrebno za digitalnu transformaciju radne snage, ali nakon tako brze promjene mnogi zaposlenici sada se suočavaju s izazovom da održe tempo u skladu s novim istraživanje tvrtke Dell Technologies.
Više od dvije trećine (67,3%) od 10.500 ispitanika iz više od 40 zemalja vjeruje da njihove organizacije podcjenjuju ispravne načine putem kojih treba surađivati sa svojim ljudskim potencijalima kada je u pitanju planiranje programa transformacije.
52,3% ispitanih kaže da su i dalje zabrinuti oko mogućnosti iskorištavanja potencijalnih prilika zbog nedostatka vizije menadžmenta.
Izvor: Andriy Popov / Panthermedia / ProfimediaPovezanost
Gotovo tri četvrtine (69,4%) ispitanika kaže da je potrebno da im njihove organizacije osiguraju potrebne alate i infrastrukturu za remote rad (u skladu s autonomijom odabira željenog obrasca rada).
Produktivnost
Trenutno 43,6% ispitanika tvrdi da je njihov rad poticajan i da se ne ponavlja. S mogućnošću automatizacije zadataka, 64,6% njih bi se veselilo učenju novih, traženih vještina i tehnologija kao što su vođenje, tečajevi strojnog učenja ili fokusiranje na strateške prilike za unaprjeđivanje svojih uloga.
Empatija
Istraživanje pokazuje da empatija mora utjecati na donošenje odluka, od pojednostavljivanja tehnologije za polovicu ispitanika (46,7%) koji se često osjećaju preopterećeni složenim tehnologijama do prilagođavanja programa transformacije vještinama pojedinaca (35,6% zaposlenika vjeruje da njihovi menadžeri to rade).
Izvor: Natee Meepian / Alamy / Alamy / Profimedia