KINESKI TRŽIŠNI TRENDOVI: Favoriziraju domaće marke sklopivih telefona | SmartlifeHR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

KINESKI TRŽIŠNI TRENDOVI: Favoriziraju domaće marke sklopivih telefona

Autor Krunoslav Ćosić

U Kini se vodi velika borba za prevlast u segmentu koji je kod nas slabo zastupljen

 Samsung Galaxy Z Fold2.jpg Izvor: Shutterstock

Očekuje se da će kineski brendovi kao što su Huawei, OPPO, vivo i Xiaomi odrediti budući smjer kineskog tržišta sklopivih pametnih telefona. U drugoj polovici 2022. očekuje se da će Huawei, OPPO i Xiaomi lansirati nove sklopive pametne telefone i nastaviti pružati zamah rasta segmentu.

Apple je imao dobre rezultate u 2021. uspješno zauzevši prostor koji je oslobodio Huawei u premium segmentu kineskog tržišta pametnih telefona od 600 USD i više. Ali bez sklopivih uređaja u svom portfelju, Appleovu dominaciju u ovom segmentu snažno osporavaju Samsung, globalni lider u sklopivim uređajima, i kineski brendovi.

Očekuje se da će kinesko tržište pametnih telefona zabilježiti veliki rast u prodaji sklopivih pametnih telefona u 2022. To će se zauzvrat pokazati važnim čimbenikom u poticanju ukupnog rasta globalnog tržišta sklopivih pametnih telefona u 2022.

 Trendovi na kineskom tržištu pametnih telefona.jpg
Trendovi na kineskom tržištu pametnih telefona
Izvor: Counterpoint

Kinesko tržište sklopivih pametnih telefona zabilježilo je obujam prodaje od 0,67 milijuna jedinica u prvom tromjesečju 2022. kako bi se zabilježio rast od 391% na godišnjoj razini i 152% na kvartalnom nivou.

Kako je prodaja sklopivih uređaja zadržala svoj zamah u travnju i svibnju, očekuje se da će kinesko tržište sklopivih uređaja porasti 225% u odnosu na prethodnu godinu kako bi dosegnulo 2,7 milijuna jedinica u smislu isporuka.

Rast kineskog tržišta sklopivih pametnih telefona u 2022. razjasnit će karakteristike tržišta, poput sklonosti domaćim markama. Opseg prodaje za kinesko tržište sklopivih uređaja za siječanj-svibanj 2022. pokazuje da Huawei zauzima 50% prodaje sklopivih uređaja u Kini, slijedi ga Samsung s 20%, te OPPO i Xiaomi na trećem i četvrtom mjestu. Vivo je prisutan na kineskom tržištu sklopivih uređaja od travnja 2022. i, na temelju prodaje samo u travnju i svibnju, pokazuje dobar početak s 10,3% tržišnog udjela.

 Sklopivi pametni telefoni u Kini.jpg
Sklopivi pametni telefoni u Kini
Izvor: Counterpoint

Huawei agresivno cilja na kineski segment sklopivih pametnih telefona, koji je činio oko 7% prodaje pametnih telefona u Kini od siječnja do svibnja 2022. Budući da je prodaja pametnih telefona u Kini uglavnom 5G, čini se da Huawei naglašava novi faktor oblika – sklopivost.

Budući da se očekuje da će cjelokupno kinesko tržište pametnih telefona pokazati slabost u 2022., kineski proizvođači originalne opreme nastoje ojačati svoj prodor u premium segment. Drugi kineski brendovi kao što su OPPO, Xiaomi i vivo također se fokusiraju na sklopive uređaje kako bi ciljali na kinesko premium tržište. Očekuje se da će najmanje 4-5 novih sklopivih proizvoda biti lansirano u drugoj polovici 2022., kažu iz Counterpointa.

 Sklopivi pametni telefoni u Kini prema vrsti preklopa.jpg Izvor: Counterpoint

Očekuje se da će i globalni predvodnik sklopivih proizvoda Samsung ojačati svoju poziciju na kineskom tržištu. Nova Galaxy Z serija koja dolazi u trećem tromjesečju 2022. imat će bolje performanse od prethodnika, zahvaljujući sve većoj popularnosti sklopivih uređaja u Kini.

Obujam prodaje preklopnih telefona na kineskom tržištu bio je značajno veći nego do 2021. godine. Gledajući trend prodaje za razdoblje siječanj-svibanj 2022., sklopivi uređaji čine oko 77% udjela u prodaji za sklopivo tržište, pokazujući drugačiji trend od cjelokupnog globalnog sklopivog tržišta.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI