POTRAŽNJA ZA NOSIVIM UREĐAJIMA: Slab interes nakon pandemije | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

POTRAŽNJA ZA NOSIVIM UREĐAJIMA: Slab interes nakon pandemije

Autor Krunoslav Ćosić

Najveći pad interesa je za pametnim narukvicama

 Nosivi uredjaji (3) Izvor: Tatiana Chekryzhova / Alamy / Alamy / Profimedia

IDC je izvijestio o padu interesa za kupnju nosivih uređaja (wearables) u prvom tromjesečju ove godine - pad je 3 posto u odnosu na prvo tromjesečje prethodne 2021. godine. Ukupno je tijekom tri mjeseca u svijetu isporučeno 105,3 milijuna nosivih uređaja.

Razlog pada interesa je što se prethodni zamah u ovom segmentu počeo normalizirati, nakon porasta potražnje tijekom pandemije Covid-19 (koronavirusa). Narukvice su pale za čak 40,5 posto zbog nestašice ponude i sve manje potražnje dok su bežične slušalice pale za 0,6 posto tijekom tog razdoblja.

IDC je primijetio da je rad od kuće tijekom pandemije potaknuo rastuću potražnju za uređajima za nošenje na ušima, koja se također sada normalizirala, prenosi Mobile World Live. Međutim, pametni satovi su nastavili s rastom, povećavši se za 9,1 posto zbog veće zdravstvene svijesti među potrošačima, zauzevši 28 posto udjela na tržištu nosivih uređaja.

 smartwatch smart watch wearable computer wristlet;communication sensory innovation mobility touching sleeve concept;NOT_EDITORIAL_ONLY Izvor: Profimedia

Appleovi nosivi uređaji zabilježili su rast od 6,6 posto tijekom tromjesečja zbog performansi Apple Watch modela dok su isporuke AirPoda ostale nepromijenjene.

Samsungov pad prodaje pametnih telefona, koji se obično koriste za spajanje nosivih uređaja, pridonio je padu tvrtkinih isporuka bežičnih slušalica. Ovo pogoršanje na tržištu pojačano je povećanjem konkurencije niskocjenovnih proizvoda, prisiljavajući tvrtke da se "dalje diferenciraju", dodao je IDC.

Prema Ramonu Llamasu, direktoru istraživanja mobilnih uređaja i AR/VR u IDC-u, većina značajki je “sve češće prisutna među različitim uređajima” tako da će tvrtke morati smisliti kako uvjeriti kupce za nadogradnju odnosno kupnju novih modela.

 Nosivi uredjaji (2) Izvor: ronstik / Alamy / Alamy / Profimedia

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI