ALPHABET: Pretrpio je pad dobiti u prvom tromjesečju | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

ALPHABET: Pretrpio je pad dobiti u prvom tromjesečju

Autor Krunoslav Ćosić

Vlasnik Googlea se bori s usporavanjem oglašavanja, posebno u svojoj YouTube diviziji

 Alphabet Google.jpg Izvor: Shutterstock

Razlog padu prihoda u prvom tromjesečju 2022. godine je rastuća konkurencija, ali i utjecaj rata u Ukrajini. Neto prihod od 16,4 milijarde dolara bio je za oko 1,5 milijardi dolara manji nego u prvom tromjesečju 2021., iako je ukupan prihod porastao 23 posto (na 68 milijardi dolara) zahvaljujući tražilici i uslugama u oblaku.

Prihod YouTubea porastao je za 14 posto, na 6,9 milijardi dolara, što je ipak ispod očekivanja analitičara koji su očekivali 7,5 milijardi dolara. CFO kompanije Alphabet Ruth Porat promašaj je pripisala dijelom zbog rata u Ukrajini, s oglasima na platformi koji pate u odnosu na ostatak Googlea:

“To je bilo i zbog obustave velike većine naših komercijalnih aktivnosti u Rusiji kao i povezanog smanjenja potrošnje prvenstveno od strane oglašivača robnih marki u Europi”.

 Google zgrada.jpg Izvor: Shutterstock

Porat je također primijetila da je YouTube malo patio zbog povećane gledanosti na svojoj ponudi YouTube Shorts, dizajniranoj kao rival TikToku. Alphabet trenutno traži načine za generiranje prihoda od ove platforme.

Izvršni direktor Sundar Pichai bio je pozitivan o YouTubeu navodeći da se njegova korisnička baza na platformi razvija te ima pozitivne izglede za budućnost, s više od 2 milijarde korisnika mjesečno, prenosi Mobile World Live.

Googleovo oglašavanje u Q1 2022. doseglo je 54,6 milijardi dolara, u odnosu na 44,7 milijardi dolara u Q1 2021, a pretraživanje iznosi 61,5 milijardi dolara u usporedbi s 51,1 milijardu dolara prije godinu dana. Google Cloud je porastao s 4 milijarde dolara na 5,8 milijardi dolara, a prihod od ostalih servisa sa 198 milijuna dolara na 440 milijuna dolara.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI