Izvršni direktor Honora iznosi planove tvrtke u tekućoj godini
Može li Honor u 2022. ostvariti dvostruki rast? Kažu da mogu. Usredotočit će napore na isporuke novih inovacija i korisničkih iskustava potrošačima na ključnim globalnim tržištima. Sve se to događa izuzetno brzo, kroz samo nekoliko tromjesečja, nakon što su postali samostalni brend. Najprije su uspjeli u Kini, došli su do broja dva, a sada svoju ekspanziju nastavljaju i u 2022. godini.
I dobro su počeli - oko Nove godine predstavili su svoj preklopni model Honor Magic V kojeg smo uživo vidjeli u Barceloni tijekom Mobile World Congressa (MWC22). U katalonskom glavnom gradu predstavili su i potpuno novu Magic4 seriju u kojoj briljiraju s ekranima, kamerama, baterijama i brzinom punjenja.
Istovremeno, malo su i podignuli cijene novih telefona, iznad dosadašnjih cijena. Recimo, Honor Magic4 Pro s 8 GB RAM-a i 256 GB memorije koštat će 1099 eura. U pozadini imaju i dobar razlog - telefon podržava i bežično i žičano punjenje snagom od 100 W. Do sada to nitko nije izjednačio.
Honor je svoju neovisnost stekao u 2020. godini, pred kraj godine. I nakon nekog vremena dobili su natrag Googleove servise, što je u to vrijeme uništavalo i Honor i Huawei. Honor se izvukao, a Huawei se bori s nabavkom čipova, ali uspijevaju dobiti samo 4G čipove, ne i 5G. Zbog toga Huawei u Kini gubi udio na tržištu jer Kinezi strašno žele 5G. Imaju najveći broj pretplatnika u svijetu što se tiče 5G mobitela.
Uz Honor Magic V sa savitljivim ekranom te novu Magic4 seriju George Zhao, izvršni direktor Honor uređaja, izrazio je očekivanje da će se godišnji globalni volumen prodaje udvostručiti u 2022. godini.
Prema izvješću koje je prošlog mjeseca objavio Counterpoint Research, Honor je bio drugi najveći proizvođač pametnih telefona na kineskom tržištu u četvrtom tromjesečju 2021. "Doživljavamo nevjerojatan rast, a novi proizvodi koje smo upravo najavili tijekom MWC-a 2022 dodatno će potaknuti brend naprijed da dopremo do šire publike", komentirao je Zhao koji se nije uživo pojavio u Barceloni te je novitete predstavio kroz video ispred mnogobrojnih medija iz cijelog svijeta, među kojima je bio prisutan i Smartlife.hr.
Izvor: Krunoslav ĆosićTrenutno je Honor partner s više od 200 glavnih operatora i partnera, od kojih je 98 u Europi, uključujući Vodafone, Orange, Telefonicu, H3G, Bouygues i SFR. Koristeći ova partnerstva, Honor distribuira svoje proizvode na globalnoj razini. Osim što će Honor 50 ponuditi kupcima u 49 zemalja, Honor ove godine planira donijeti više svojih proizvoda u ostatak svijeta, uključujući Magic seriju, N seriju i seriju X.
Među trenutno više od 11.000 zaposlenih u Honoru više od 55% njih je osoblje za istraživanje i razvoj, što pridonosi kontinuiranom tehnološkom rastu tvrtke. Honor ima šest centara za istraživanje i razvoj, uključujući jedan u Francuskoj i jedan u Japanu te više od 100 inovacijskih laboratorija.
Izvor: Krunoslav Ćosić