Iako raste, Netflix doživljava i pad broja pretplatnika
Nakon velikog rasta broja pretplatnika tijekom prvih faza pandemije Covid-19 (koji plaćaju pretplatu), rast pretplatnika na Netflixu zabilježio je pad u 2021. Posljednji tromjesečni rezultati za Q4 2021. premašili su očekivanja, ali u usporedbi s povećanjem broja pretplatnika u četvrtom tromjesečju 2020., rezultati u četvrtom tromjesečju 2021. predstavljaju kontinuirani pad koji je izravno doveo do 20-postotnog pada cijene dionice.
Ipak, možda se sjećate rezultata u trećem tromjesečju i kako je igra Squid pomogla Netflixu da ponovno pokrene rast pretplatnika. Te brojke su navele suizvršnog direktora Reeda Hastingsa koji je bio optimističan za budućnost: “Na neistraženom smo teritoriju. U četvrtom tromjesečju stiže nam toliko sadržaja kao što nikada nismo imali.”
Dok je Q3 pružio tračak nade za streaming diva, učinak Squid Game bio je samo privremen i Q4 je vratio stvari u staru perspektivu. Posljednje tromjesečje 2021. godine donosi sve manji broj novih pretplatnika, još od 2018. godine, prenosi Statista.
Gledajući prema 1. tromjesečju 2022. iz Netflixa predviđaju plaćene neto dodatke od 2,5 milijuna u odnosu na 4,0 milijuna u tromjesečju prije godinu dana. Probleme im stvara neprekidna pojava novih oblika Covid-19 bolesti, ali i makroekonomske poteškoće u nekoliko dijelova svijeta kao što je Latinska Amerika.
Izvor: Statista