Augmented Reality sektor će u ovom desetljeću porasti čak 22 puta | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

Augmented Reality sektor će u ovom desetljeću porasti čak 22 puta

Autor Davor Dakić

Uređaji proširene stvarnosti dugoročna su prijetnja pametnim telefonima

 Augmented reality (4) Izvor: Shutterstock

Tvrtka za analizu podataka i konzultantska tvrtka GlobalData predviđa da će AR (augmented reality) tržište do kraja 2030. ostvariti globalni prihod od 152 milijarde dolara, potencijalno zasjenjujući pametne telefone kao dominantnog pokretača prodaje mobilnih uređaja.

U izvješću GlobalData procjenjuje da će sektor proširene stvarnosti porasti 22 puta u aktualnom desetljeću. Očekuje se značajniji porast ovog sektora u segmentu poduzeća nego što će za AR uređaje biti zainteresirani privatni potrošači, prenosi Mobileworldlive.

 Augmented reality (3) Izvor: Shutterstock

Globalno tržište AR-a procijenjeno je na 7 milijardi dolara u 2020. godini, a predviđa se da će imati godišnju stopu rasta od 26 posto do 2030. godine. Drugim riječima, savjetuje se ulaganje u AR uređaje koji bi mogli zasjeniti pametne telefone kao primarni mobilni proizvod koji ljudi koriste, iako je projekcija "godinama udaljena od stvarnosti".

Aktualni pametni telefoni podržavaju AR aplikacije, ali onaj tko prvi u industriji shvati vrijednost AR tržišta imat će prednost u privlačenju velikih tehnoloških ulagača i može postati veliki igrač u skoroj budućnosti.

AR naočale imaju istu računalnu moć kao i pametni telefon te također mogu prepoznati ono što korisnik vidi - lokaciju i kontekst. Ipak, glavna kratkoročna prepreka bržem i širem usvajanju AR-a leži u visokoj cijeni slušalica i pametnih naočala, komentirao je Rupantar Guha, voditelj projekata u GlobalData.

 Augmented reality (1) Izvor: Andriy Popov / Panthermedia / Profimedia

 Augmented reality (2) Izvor: Shutterstock

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI