U HT-ovom programu je već više od 70 partnera koji su za korisnike osigurali atraktivne prilike
![Magenta Moments.jpg Magenta Moments.jpg](https://staticsmartlife.story.hr/Picture/40475/jpeg/Magenta-Moments.jpg?ts=2023-11-23T15:34:16)
Hrvatski korisnici će s Magenta Moments moći koristiti pogodnosti u svim europskim zemljama u kojima Deutsche Telekom posluje (Njemačkoj, Češkoj, Slovačkoj, Poljskoj, S. Makedoniji, Austriji, Mađarskoj, Crnoj Gori, Grčkoj), a u samo nekoliko dana više od 50.000 korisnika već sudjeluje i koristi pogodnosti programa. Program će se uskoro proširiti na sve europske zemlje u kojima Deutsche Telekom posluje.
Program Magenta Moments aktiviran je svim korisnicima aplikacije Moj Telekom čime već mogu koristiti posebne ponude koje će se sustavno nadograđivati, a broj partnera proširivati. U programu sudjeluje više od 70 partnera iz raznih područja.
Zastupljeni su hoteli i putovanja, zabava, tehnologija, hrana i piće, moda i kozmetika i ostalih, a do kraja godine bit će više od 100 partnera. Pritom partnerske ponude vrijede za sve koji imaju aplikaciju Moj Telekom, neovisno o tome jesu li korisnici Hrvatskog Telekoma.
![Nataša Rapaić_HT.jpg Nataša Rapaić_HT.jpg](https://staticsmartlife.story.hr/Picture/40476/jpeg/Natasa-Rapaic_HT.jpg?ts=2023-11-23T15:35:32)
„Kao lider vođeni smo željom uvijek ići korak dalje, uvoditi tehnološke novitete, napredne digitalne usluge i postavljati nove standarde s jasnim ciljem da ne samo ispunjavamo, već nadmašujemo očekivanja naših korisnika pružajući im najbolje iskustvo. Magenta Moments upravo je to, jedinstveni međunarodni program kojim s našim partnerima sustavno nagrađujemo korisnike omogućavajući im brojne pogodnosti u Hrvatskoj i inozemstvu. Svaki odnos temelji se na pojedinačnim iskustvima, a nama je bitno da svako korisničko iskustvo, svaki moment, bude pozitivan i na tome kao vodeći telekom predano radimo, uvijek imajući korisnike i njihove potrebe i želje u vidu“, izjavila je Nataša Rapaić, članica Uprave i glavna operativna direktorica za privatne korisnike Hrvatskog Telekoma.
Uz atraktivne ponude, korisnici u aplikaciji mogu zaigrati i nagradne igre i dijeliti pogodnosti sa svojim prijateljima te na taj način osvojiti virtualnu valutu Magenta Moments, a to su srca. Više aktivnosti donosi više srca, koja se onda mogu mijenjati za dodatne pogodnosti poput povoljnijeg smještaja, ulaznica za kino, popusta u restoranima ili prilikom kupovine te ulaznica za razna događanja. Korisnici također sudjeluju i u nagradnoj igri za ulaznice za utakmice prve hrvatske nogometne lige.
![Krešimir Madunović_Hrvatski Telekom.jpg Krešimir Madunović_Hrvatski Telekom.jpg](https://staticsmartlife.story.hr/Picture/40477/jpeg/Kresimir-Madunovic_Hrvatski-Telekom.jpg?ts=2023-11-23T15:35:53)
![Jadranka Islamović (Blitz-Cinestar), Nataša Rapaić (HT), Olivera Rakinić (IKEA) i Krešimir Madunović (HT).jpg Jadranka Islamović (Blitz-Cinestar), Nataša Rapaić (HT), Olivera Rakinić (IKEA) i Krešimir Madunović (HT).jpg](https://staticsmartlife.story.hr/Picture/40478/jpeg/Jadranka-Islamovic-Blitz-Cinestar-Natasa-Rapaic-HT-Olivera-Rakinic-IKEA-i-Kresimir-Madunovic-HT-.jpg?ts=2023-11-23T15:36:03)
Međunarodni program Magenta Moments aktiviran je u Češkoj, Slovačkoj, Poljskoj i Sjevernoj Makedoniji, a u 2024. godini bit će uveden u Njemačkoj, Austriji, Mađarskoj, Crnoj Gori te će hrvatski korisnici moći koristiti pogodnosti Magenta Moments i u tim zemljama, baš kao što će i korisnici aplikacije iz tih zemalja moći koristiti pogodnosti u Hrvatskoj.
Neki od Magenta Moments partnera su Booking.com, CineStar kina, Fraktura, IKEA, Maistra, Santa Domenica, Sport Vision, Submarine, Uniline, Tekstilpromet, Terme Tuhelj, Valamar te brojni drugi.