NOVI OBLICI SHOPPINGA: Virtualno isprobajte boju kose | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

NOVI OBLICI SHOPPINGA: Virtualno isprobajte boju kose

Autor Davor Dakić

Proširena stvarnost (AR) već je ušla u beauty područje, a sada se dodatno širi

 Sminkanje ruz za usne (2).jpg Izvor: Anna Maloverjan / Panthermedia / Profimedia

Kupci od sada mogu virtualno isprobati boju kose i pristupiti AR beauty alatima na mobilnim preglednicima. Brendovima se omogućuje promocija proizvoda s novim AR Beauty oglasima, najavljuje Google na svojem blogu.

Kao što je poznato kozmetički proizvodi neki su od najzahtjevnijih artikala za kupnju, osobito online. Razlog je što je kategorija ljepote vrlo nijansirana i osobna pa zadaci poput pronalaženja prave nijanse mogu biti izazovni — pa čak i obeshrabrujući.

Google je Augmented Reality (AR) beauty značajke uveo prije gotovo tri godine kako bi pomogli kupcima da lako i pouzdano pronađu pravi proizvod za sebe. Kupci 10% više komuniciraju s kozmetičkim proizvodima kada je AR prisutan, kažu iz Googlea.

Najpopularnije nijanse za isprobavanje ove jeseni su malinasto-crvenkasti ruževi, poput MAC-ovog Matte Lipstick in Chili, te prašnjavo ružičasta i ljubičasta sjenila: Urban Decay's Naked 3 Palette je favorit.

 Sminkanje ruz za usne (1).jpg Izvor: Elvira Gomolach / Panthermedia / Profimedia

 Djevojka sladoled ruz za usne.jpg Izvor: Anna Maloverjan / Panthermedia / Profimedia

Od sada AR beauty značajke dolaze u mobilne preglednike, što omogućuje nove načine isprobavanja boje za kosu i pudera. Kozmetičke marke imaju priliku oglasiti se kroz AR tehnologiju.

Uz usne, oči i puder Google uvodi novu AR kategoriju ljepote: boja za kosu. Sada, ako kupujete boju za kosu kod kuće možete vidjeti kako bi različite nijanse iz L'Orealove serije marki mogle izgledati na vama ili modelu koji vam se sviđa. Drugi brendovi, poput Splat i Revlon, bit će dostupni za isprobavanje uskoro.

Kupci također imaju novi način isprobavanja pudera. Iako još uvijek možete odabrati kako izgleda nijansa podloge na raznolikom skupu od 148 modela, također ćete imati opciju virtualno je isprobati na sebi. Samo potražite vrstu pudera ili naziv, odaberite proizvod koji vas zanima i dodirnite "isprobaj".

 shutterstock_1444040960 Izvor: Shutterstock

Kada je novi alat od pomoći kupcima može biti od pomoći i cijeloj industriji. Nakon interakcije s AR ljepotom na Googleu veća je vjerojatnost da će kupci provesti više vremena na web-mjestu robne marke i potencijalno poduzeti radnju poput istraživanja novog proizvoda ili kupnje.

Danas možemo kupovati više od 50 kozmetičkih marki, uključujući etablirane robne marke i nezavisne startupove koristeći AR na Googleu. Samo u posljednjih šest mjeseci brendovi poput Covergirl, Dior Beauty, Fenty Beauty, Laura Mercier i Makeup by Mario učinili su svoje kolekcije dostupnima za isprobavanje na Googleu.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI