U 26 zemalja se Porscheova vozila mogu kupiti preko interneta
94 posto trgovaca sada predstavlja svoje nove i rabljene automobile na digitalnom tržištu, gdje se nudi ukupno 16.300 Porscheovih vozila. Broj tržišta koja nude online pretraživanja vozila nedavno je dostigao 100 širom svijeta – a na 26 od njih automobili se mogu naručiti i online. U Kanadi je Porscheovo vlastito pretraživanje vozila čak predstavljeno kao ekskluzivna marketinška platforma za nova vozila u sekciji.
Istovremeno, potražnja raste. U prošloj godini, oko 5800 Porsche vozila prodano je sa zaliha putem internetskog kanala – što je više od tri puta više u odnosu na prethodnu godinu, u kojoj je cca. 1700 jedinica prodano putem interneta.
Oko 110.000 potencijalnih klijenata generirano je na platformi diljem svijeta, s tim da se ta brojka povećala za 61 posto u odnosu na 2020. Oko 1,1 milijun korisnika svaki mjesec koristi redizajniranu pretragu vozila Porsche.
U Europi je online prodaja vozila dostupna na svim glavnim tržištima od 2021. Strateška razmatranja također igraju ulogu u odluci o lansiranju na nova tržišta. U Nizozemskoj je baza kupaca, na primjer, posebno upućena na internet.
Norveška je, pak, jedno od snažno rastućih tržišta u Europi, posebno od uvođenja potpuno električnog Taycana. U obje zemlje internetsko tržište pokrenuto je prošle godine i od tada pruža transparentnost o vozilima koja su dostupna lokalno.
Strategija tvrtke je da se kupci trebaju moći nesmetano kretati između digitalnog tržišta i fizičkih maloprodajnih mjesta. Porsche je online prodaju vozila pokrenuo u Njemačkoj 2019. godine i od tada je neprestano širi.