BEZ ODLASKA U AUTO SALON Porsche se sve više kupuje online | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

BEZ ODLASKA U AUTO SALON Porsche se sve više kupuje online

Autor Krunoslav Ćosić

U 26 zemalja se Porscheova vozila mogu kupiti preko interneta

 Porsche online prodaja vozila (2).jpg Izvor: Porsche

94 posto trgovaca sada predstavlja svoje nove i rabljene automobile na digitalnom tržištu, gdje se nudi ukupno 16.300 Porscheovih vozila. Broj tržišta koja nude online pretraživanja vozila nedavno je dostigao 100 širom svijeta – a na 26 od njih automobili se mogu naručiti i online. U Kanadi je Porscheovo vlastito pretraživanje vozila čak predstavljeno kao ekskluzivna marketinška platforma za nova vozila u sekciji.

Istovremeno, potražnja raste. U prošloj godini, oko 5800 Porsche vozila prodano je sa zaliha putem internetskog kanala – što je više od tri puta više u odnosu na prethodnu godinu, u kojoj je cca. 1700 jedinica prodano putem interneta.

Oko 110.000 potencijalnih klijenata generirano je na platformi diljem svijeta, s tim da se ta brojka povećala za 61 posto u odnosu na 2020. Oko 1,1 milijun korisnika svaki mjesec koristi redizajniranu pretragu vozila Porsche.

 Porsche online prodaja vozila (1).jpg Izvor: Porsche

U Europi je online prodaja vozila dostupna na svim glavnim tržištima od 2021. Strateška razmatranja također igraju ulogu u odluci o lansiranju na nova tržišta. U Nizozemskoj je baza kupaca, na primjer, posebno upućena na internet.

Norveška je, pak, jedno od snažno rastućih tržišta u Europi, posebno od uvođenja potpuno električnog Taycana. U obje zemlje internetsko tržište pokrenuto je prošle godine i od tada pruža transparentnost o vozilima koja su dostupna lokalno.

Strategija tvrtke je da se kupci trebaju moći nesmetano kretati između digitalnog tržišta i fizičkih maloprodajnih mjesta. Porsche je online prodaju vozila pokrenuo u Njemačkoj 2019. godine i od tada je neprestano širi.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI