ELEKTRIČNI SPORTSKI ČAMAC: Frauscher x Porsche eFantom | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

ELEKTRIČNI SPORTSKI ČAMAC: Frauscher x Porsche eFantom

Autor Krunoslav Ćosić

Čamac za pogon koristi tehnologiju Porsche Macana koji će tek biti predstavljen

 Frauscher x Porsche 850 Fantom Air (4).jpg Izvor: Porsche

Porsche i Frauscher predstavljaju prvi proizvodni čamac s 400 kW električne snage i s brzinom do 85 km/h, a za pogon se koristi 800-voltna tehnologija za brzo punjenje.

Proizvođač sportskih automobila Porsche i brodogradilište Frauscher predstavili su prvi proizvodni model 850 Fantom Air. Zajednički razvijen električni sportski čamac s pogonskom tehnologijom budućeg potpuno električnog Porsche Macana spreman je za testne vožnje koje su odrađene na jezeru Garda.

Električni sportski čamac nudi iznimne karakteristike upravljanja. Porsche je prilagodio i dalje razvio svoju pogonsku tehnologiju dizajniranu za cestovna vozila za korištenje na vodi. Frauscher x Porsche 850 Fantom Air koristi komponente Premium Platform Electric (PPE) na kojima se temelji novi Macan.

 Frauscher x Porsche 850 Fantom Air (1).jpg Izvor: Porsche

 Frauscher x Porsche 850 Fantom Air (2).jpg Izvor: Porsche

Ugrađen je najsuvremeniji trajno pobuđeni sinkroni električni motor čija je vršna snaga za upotrebu u eFantomu ograničena na 400 kW. Osovina prenosi snagu s elektromotora na karakteristični brodski Z-pogon.

Električni motor nalazi se u stražnjem dijelu čamca dok su kontrole smještene u vodootpornoj kutiji s logotipom Porsche. Litij-ionska baterija s bruto kapacitetom od 100 kWh, također preuzeta iz Macana, nalazi se ispod salona na stražnjem kraju broda.

Za ovjes u potpornom okviru stručnjaci iz Porschea odlučili su se za nosače od žičane užadi koji su posebno dobri u apsorbiranju udaraca koji se neizbježno javljaju pri brzoj vožnji i vožnji po valovima. Zbog toga Frauscher x Porsche eFantom udobno klizi po vodi unatoč svojoj sportskoj orijentaciji.

 Frauscher x Porsche 850 Fantom Air (10).jpg Izvor: Porsche

Slično Porscheovim cestovnim vozilima, unaprijed programirani načini vožnje mogu se koristiti za odabir odgovarajućih karakteristika vožnje ovisno o situaciji. eFantom nudi postavke Docking, Range, Sport i Sport Plus. Načini rada mijenjaju karakterističnu krivulju odziva leptira za gas dok također sadrže različita ograničenja brzine. Na primjer, u načinu pristajanja za lučku vožnju, brzina je ograničena na osam čvorova (ekvivalent 15 km/h).

Optimalna brzina krstarenja je 41 km/h (22 kn). Pri ovoj brzini jedno punjenje baterije može se iskoristiti za krstarenje od oko jednog sata ili oko 45 kilometara. Najveća brzina se postiže u Sport Plus modu i ograničena je na 85 km/h (46 kn). Tipična putovanja kupaca s kombinacijom sporih i brzih putovanja omogućuju vrijeme putovanja od dva do tri sata, ovisno o profilu vožnje.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI