LG je prošle godine imao najveći udio na globalnom tržištu telematike za vozila
U Münchenu je upravo u tijeku jedan od najvećih sajmova automobila i svjetski godišnji događaj sektora mobilnosti na kojem su okupljene kompanije iz cijelog svijeta, a bave se mobilnošću sutrašnjice.
Na prvoj LG-jevoj konferenciji za novinare na IAA Mobility izvršni direktor LG-ja William Cho podijelio je perspektivu tvrtke o budućnosti industrije mobilnosti i predstavio svoju viziju pokretanja važnih promjena u cijelom ekosustavu mobilnosti s osnovnim ciljem: “Taking Life’s Good on the Road.”
LG na velikom sajmu mobilnosti predstavlja diferenciranu mobilnost iskustva utemeljenu na bogatom razumijevanju kupaca. S obzirom da se automobilska industrija brzo okreće prema elektrifikaciji i autonomnoj vožnji LG ima nevjerojatnu priliku za stvaranje nove vrijednosti za kupce u području mobilnosti.
“LG je proveo gotovo 70 godina u poslovanju okrenutom potrošačima. Stekli smo bogato razumijevanje globalnih kupaca i njihovih životnih prostora beskrajnim otkrivanjem novih uvida i trendova. To se na kraju pretvorilo u razne inovacije u industriji korisničke elektronike”, poručio je William Cho.
Izvor: LGUvid i stručnost iza LG-jevih proizvoda i usluga usmjerenih na korisničko iskustvo doveli su do brzog rasta LG-eve tvrtke Vehicle component Solutions (VS) čime je LG uspješno proširio poslovanje na tržište automobilskih komponenti i rješenja.
Strategy Analytics procjenjuje da je LG prošle godine imao najveći udio na globalnom tržištu telematike za vozila, s 23,3 posto, a od 2021. tvrtka drži dvoznamenkasti udio u segmentu audio, video i navigacije (AVN).
LG je nedavno proveo eksperiment u kojem je stvorio okruženje dizajnirano da simulira unutrašnjost stvarnog autonomnog vozila koji je pokazao kako većina ljudi doživljava autonomno vozilo kao ekskluzivan i privatan prostor koji im daje potpunu slobodu u kojem mogu raditi što žele.
Na temelju ovih uvida kupaca LG redefinira automobil kao „personaliziranu digitalnu špilju“ i razvio je tri teme korisničkog iskustva - Transformable, Explorable and Relaxable, kako bi lakše ostvario svoju viziju mobilnosti budućnosti.
Izvor: YoutubeTransformabilno iskustvo je okruženje koje se prilagođava potrebama korisnika te se prostor unutar vozila treba moći fizički transformirati kako bi odgovarao različitim situacijama pretvarajući se u restoran za večeru, ured ili čak kino na kotačima.
Istraživačko iskustvo znači da bi automobil budućnosti trebao moći razumjeti jedinstveni kontekst svakog putovanja uzimajući u obzir odredište, trajanje i druge varijable kako bi ostvario pametnije putovanje uz kombinaciju napredne umjetne inteligencije (AI) i tehnologije eXtended Reality (XR).
Treće iskustvo, opuštajuće, iskoristit će LG-jevu naprednu tehnologiju i povezane usluge kako bi se korisnicima pomoglo da se opuste i počaste s malo vremena za njih. Mogli bi uživati u prekrasnom virtualnom vrtu i udahnuti svjež zrak uz grijanu masažu u svom sjedalu dok slušaju umirujuću glazbu.