IAA MOBILITY 2023: Automobil kao 'personalizirana digitalna špilja' | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

IAA MOBILITY 2023: Automobil kao 'personalizirana digitalna špilja'

Autor Krunoslav Ćosić

LG je prošle godine imao najveći udio na globalnom tržištu telematike za vozila

 LG IAA Mobility 2023 Munchen (2).jpg Izvor: Youtube

U Münchenu je upravo u tijeku jedan od najvećih sajmova automobila i svjetski godišnji događaj sektora mobilnosti na kojem su okupljene kompanije iz cijelog svijeta, a bave se mobilnošću sutrašnjice.

Na prvoj LG-jevoj konferenciji za novinare na IAA Mobility izvršni direktor LG-ja William Cho podijelio je perspektivu tvrtke o budućnosti industrije mobilnosti i predstavio svoju viziju pokretanja važnih promjena u cijelom ekosustavu mobilnosti s osnovnim ciljem: “Taking Life’s Good on the Road.”

LG at IAA MOBILITY 2023 : LG Press Conference - Live I LG
Izvor: Youtube

LG na velikom sajmu mobilnosti predstavlja diferenciranu mobilnost iskustva utemeljenu na bogatom razumijevanju kupaca. S obzirom da se automobilska industrija brzo okreće prema elektrifikaciji i autonomnoj vožnji LG ima nevjerojatnu priliku za stvaranje nove vrijednosti za kupce u području mobilnosti.

“LG je proveo gotovo 70 godina u poslovanju okrenutom potrošačima. Stekli smo bogato razumijevanje globalnih kupaca i njihovih životnih prostora beskrajnim otkrivanjem novih uvida i trendova. To se na kraju pretvorilo u razne inovacije u industriji korisničke elektronike”, poručio je William Cho.

 LG IAA Mobility 2023 Munchen (1).jpg Izvor: LG

Uvid i stručnost iza LG-jevih proizvoda i usluga usmjerenih na korisničko iskustvo doveli su do brzog rasta LG-eve tvrtke Vehicle component Solutions (VS) čime je LG uspješno proširio poslovanje na tržište automobilskih komponenti i rješenja.

Strategy Analytics procjenjuje da je LG prošle godine imao najveći udio na globalnom tržištu telematike za vozila, s 23,3 posto, a od 2021. tvrtka drži dvoznamenkasti udio u segmentu audio, video i navigacije (AVN).

LG je nedavno proveo eksperiment u kojem je stvorio okruženje dizajnirano da simulira unutrašnjost stvarnog autonomnog vozila koji je pokazao kako većina ljudi doživljava autonomno vozilo kao ekskluzivan i privatan prostor koji im daje potpunu slobodu u kojem mogu raditi što žele.

Na temelju ovih uvida kupaca LG redefinira automobil kao „personaliziranu digitalnu špilju“ i razvio je tri teme korisničkog iskustva - Transformable, Explorable and Relaxable, kako bi lakše ostvario svoju viziju mobilnosti budućnosti.

 LG IAA Mobility 2023 Munchen (3).jpg Izvor: Youtube

Transformabilno iskustvo je okruženje koje se prilagođava potrebama korisnika te se prostor unutar vozila treba moći fizički transformirati kako bi odgovarao različitim situacijama pretvarajući se u restoran za večeru, ured ili čak kino na kotačima.

Istraživačko iskustvo znači da bi automobil budućnosti trebao moći razumjeti jedinstveni kontekst svakog putovanja uzimajući u obzir odredište, trajanje i druge varijable kako bi ostvario pametnije putovanje uz kombinaciju napredne umjetne inteligencije (AI) i tehnologije eXtended Reality (XR).

Treće iskustvo, opuštajuće, iskoristit će LG-jevu naprednu tehnologiju i povezane usluge kako bi se korisnicima pomoglo da se opuste i počaste s malo vremena za njih. Mogli bi uživati u prekrasnom virtualnom vrtu i udahnuti svjež zrak uz grijanu masažu u svom sjedalu dok slušaju umirujuću glazbu.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI