Električno terensko vozilo istovremeno ne uništava tlo te je sigurno za prirodu

Svaki od 18 kotača na ekološkom putničkom SUV-u je neovisno ovješen i pokreće ga električna energija, što ga čini sposobnim da s lakoćom prelazi stjenoviti teren. Finska tvrtka koja stoji iza vozila testirala je prvi prototip s kotačima na fleksibilnim metalnim nosačima koji mu omogućuju svladavanje prepreka kao s gusjeničnim pogonima.
Nova će verzija svakom kotaču dati složeniju polugu ovjesa koja bočno visi iz središta vozila s jednim amortizerom. Tvrtka, nazvana 18 Wheels po dizajnu, predviđa da će se ovako postavljen ovjes i kotači jednostavno kotrljati preko prepreka visokih do 20 cm. Pri tome neće doći do gubitka brzine kretanja.


Cilj im je razviti i proizvesti prvo električno terensko vozilo na svijetu s 18 kotača koje ne uništava tlo, sigurno je za prirodu i ima znatno bolje dinamičke performanse i sposobnost vožnje po neravnim terenima.
Prvi prototip trebao je testirati hipotezu i suspenziju na različitim podlogama. Nakon šest mjeseci testiranja sada se izrađuje drugi prototip za koji se tvrtka nada da će biti spreman do listopada za javne probne vožnje.