Otkriveni su planovi za najveći svjetski putnički trajekt s nultim emisijama

Australski brodograditelj Incat radi na 130 metara dugom trajektu, a koji je izvorno trebao biti pogonjen tekućim prirodnim plinom. Predviđen je za prijevoz 2100 putnika i 226 vozila, a preuzet će ga južnoamerički operator Buquebús sa sjedištem u Argentini koji opslužuje luke na rijeci River Plate.
Nakon bliskih konzultacija s Buquebúsom Incat, sa sjedištem u Tasmaniji, zamoljen je da istraži zamjenu pogona s baterijskim električnim rješenjem. Brod, koji bi trebao biti isporučen 2025., bio će najveći, lagani trajekt na svijetu, bez emisija.

Predsjedavajući i osnivač grupe Incat Robert Clifford rekao je: “Kupac želi da se ovo dogodi, Incat želi da se to dogodi i iako postoje stvari koje treba dovršiti iznimno sam uvjeren da Incat može isporučiti ovaj revolucionarni brod."
Na baterijama i električnim motorima se radi s dobavljačima kako bi osigurali isporuku i potrebnu tehnologiju u vremenskom roku koji je potreban. Budućnost je transport bez emisija, a isporuka prvog velikog trajekta na svijetu na električni pogon dovela bi do eksponencijalnog rasta međunarodnog tržišta za velike lagane električne brodove.